اخبار

استاندار کرمانشاه : معلمی شغل انبیاست، شغل روشنگری، شغل هدایت و راهنمایی است.

استاندار کرمانشاه : معلمی شغل انبیاست، شغل روشنگری، شغل هدایت و راهنمایی است.
جشن روز معلم دانشگاه یکشنبه شب گذشته در هتل پارسیان برگزار گردید.

استاندار کرمانشاه گفت : معلمی شغل انبیاست، شغل روشنگری، شغل هدایت و راهنمایی است. همانطوری که انبیاء راه را مشخص و برای پیشرفت باز می کنند، راهکار می دهند که انسانها چگونه زندگی کنند، شما هم همینطور روشنگری می کنید. شما در رشته های مختلف و مباحث متعددی که دارید می بایست به جامعه اطلاع رسانی کنید، راه را نشان دهید .

مهندس سید دادوش هاشمی که در جشن روز معلم دانشگاه علوم پزشکی سخن می گفت ، افزود : شغل شما به لحاظ روشنگری و آگاه سازی جامعه قابل تحسین و احترام است، بر همه ماست که تکریم کنیم قشر معلم و استاد را ... ما اگر ما جامعه ای روشن و آگاه به مسائل اجتماعی داشته باشیم خیلی مشکلات و معضلات خود به خود حل می شود و یکی از مواردی که هر شهروند می بایست بدان توجه کند رعایت نظافت و زیبایی شهر است، روی این مسئله کار کنید که همه مردم بتوانند برای شهرشان کار مثبت کنند.

استاندار کرمانشاه  در خصوص موقعیت دانشگاه علوم پزشکی گفت: این اسنان، استان متمدن است با سابقه باستانی و تاریخی و اگر قرار است در منطقه غرب الگو و قطب باشیم بایستی ساز و کار رسیدن به هدف را مهیا سازیم و با گفتن و عمل نکردن نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم ایشان اضافه کرد : در سفر مقام معظم رهبری چهار رشته فوق تخصصی قلب، تخصص مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و طب اورژانس مصوب شده و از مسئولان دانشگاه این انتظار را داریم که برای راه اندازی آن حداکثر تلاش را بکار بگیرند و ما هم تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد.

وی گفت: اگر قرار است متخصصان رشته های مختلف و مورد نیاز در استان جذب کنیم بایستی امکانات را هم فراهم کنیم تا اساتید با شوق و رغبت به دانشگاه مراجعه کنند و رقابت در بین دانشگاه می تواند در جذب استاد مثبت باشد و سعی کنیم در این رقابت موفق عمل کنیم.

استاندار در مورد ترافیک پزشکان در پارکینگ شهرداری گفت: شما پزشکان اهل و ساکن این شهر هستید و دایر نمودن مطب در پارکینگ ازدحام جمعیت را بوجود آورده است. ما با سازمان راه و شهرسازی هماهنگی کرده ایم که پزشکان می توانند برای ساخت مطب زمین بگیرند و در اماکنی که بتوانند طرافیک را کم کند مطب دایر نمایند و از تجمع پزشکان و بیماران در دل شهر کاسته شود.

مهندس هاشمی در خصوص توسعه استان گفت: با تلاش مجموعه مسئولان استان شاهد پیشرفت در بخشهای مختلف هستیم و وظیفه داریم برای رفاه مردم و پیشرفت استان تلاش کنیم و جامعه ای پیشرفت می کند که هم افزایی داشته باشد و از کار کردن خودشان را کنار نکشند و بی تفاوت نباشند. 

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید