اخبار

دکتر نیکبخت :برای حضور و ماندگاری نیروهای متخصص در استان ما تمام امکانات رفاهی را مهیا خواهیم ساخت

دکتر نیکبخت :برای حضور و ماندگاری نیروهای متخصص در استان ما تمام امکانات رفاهی را مهیا خواهیم ساخت
رییس دانشگاه علوم پزشکی :امسال 10 پایگاه فوریت های پزشکی در سطح استان ساخته خواهد شد و اعتبار 7000 مییلیون ریالی آن هم تامین شده است.

رییس دانشگاه با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت : حضور متخصصان و اعضای هیات علمی هر دانشگاه را منشا تحول در بخش های بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و تحقیقات دانست و اظهار داشت :  برای حضور و ماندگاری نیروهای متخصص در استان ما تمام امکانات رفاهی را مهیا خواهیم ساخت تا متخصصان عزیز با خیال راحت به دنبال درمان و پژوهش باشند و از لحاظ سکونت ، اکانات و تجهیزات اولیه زندگی در مضیقه قرار نگیرند.

دکتر نیکبخت استان کرمانشاه را به عنوان یک استان تاریخی و باستانی با جاذبه های  بسیار زیاد و مردمانی مهماندوست ارزیابی کرد و گفت : ما آماده  استقبال  و همکاری با متخصصانی هستیم که این استان را برای ارائه خدمت انتخاب می کنند.

رییس دانشگاه پتانسیل دانشگاه را بسیار بالا ارزیابی و از معاونت تحقیقات و فناوری برنامه ریزی جهت افزایش تعداد مقالات ISI  را خواستار شد و گفت : دانشکده داروسازی این دانشگاه باید تلاش کند داروهای جدید و نو ترکیبی در اختیار بیماران قرار دهد. و این توان در اعضای هیات علمی موجود است و ما امکانات  و اعتبارات لازم را مهیا خواهیم کرد .

وی در بخش دیکری بحث ساخت و تجهیز پایگاه های فوریت های پزشکی را مطرح و اظهار داشت امسال 10 پایگاه فوریت های پزشکی در سطح استان ساخته خواهد شد و اعتبار 7000 مییلیون ریالی آن هم تامین شده است.

دکتر نیکبخت طرح پزشک خانواده را طرحی بسیار مهم ارزیابی کرد که میتواند در روند پیشرفت سلامت کشور مؤثر باشد و توصیه نمود که  در استان  با تمام قوا و با جدیت پیگیری و اجرایی شود  تا اثرات مثبت آن به مردم برگردد.

 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید