اخبار

هزینه ویزیت در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.

هزینه ویزیت در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.
اگر بیمار جهت دریافت خدمات آزمایشگاهی و تصویربرداری به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کند پرداخت صدرصد هزینه ها به عهده وی خواهد بود زیرا در خارج از نظام ارجاع، کلیه هزینه های آزمایشگاهی و تصویربرداری به عهده بیمار می باشد

هزینه ویزیت در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.

 

سوال : تهیه داروی تجویز شده توسط پزشک خانواده از چه داروخانه هایی امکان پذیر است و مبلغ پرداختی برای تهیه دارو چقدر است ؟

جواب : هزینه دارو در مراجعه به پزشک خانواده مربوطه رایگان است.

سوال : در این برنامه هزینه دارو در مراجعه به پزشک متخصص و فوق تخصص چگونه است .

جواب : هزینه دارو در مراجعه به پزشک متخصص و فوق تخصص مانند شرایط فعلی خواهد بود در مراجعه مستقیم به پزشک خانواده، متخصص و فوق تخصص کلیه هزینه های دارویی به عهده بیمار خواهد بود.

سوال : هزینه ارائه خدمات تزریقات و وصل سرم در مطب پزشک خانواده چه میزان است؟

جواب : هزینه ارائه خدمات تزریقات و وصل سرم در مطب پزشک خانواده  تصریح کرد: هزینه تزریقات و سرم تراپی در مراجعه به پزشک خانواده رایگان است.

آیا خدمات آزمایشگاهی  و رادیولوژی مشمول برنامه پزشک خانواده در مناطق شهری می باشد؟ و به چه محل هایی می توان مراجعه کرد؟

جواب : اگر نسخه بیمار توسط پزشک خانواده، متخصص و فوق تخصص به آزمایشگاه و تصویربرداری طرف قرارداد و در قالب نظام ارجاع، ارجاع شده باشد، 80 درصد هزینه در بخش دولتی و 70 درصد هزینه در بخش خصوصی (طبق تعرفه توافقی) به عهده سازمان های بیمه خواهد بود.

سوال : اگر بیمار جهت دریافت خدمات آزمایشگاهی و تصویربرداری به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کند پرداخت هزینه ها چگونه است؟

جواب : اگر بیمار جهت دریافت خدمات آزمایشگاهی و تصویربرداری به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کند پرداخت صدرصد هزینه ها به عهده وی خواهد بود زیرا در خارج از نظام ارجاع، کلیه هزینه های آزمایشگاهی و تصویربرداری به عهده بیمار می باشد

۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید