اخبار

اظهار نارضایتی رییس دانشگاه علوم پزشکی از تجمع مطب پزشکان در نواحی مرکزی شهر

اظهار نارضایتی رییس دانشگاه علوم پزشکی از تجمع مطب پزشکان در نواحی مرکزی شهر
دکتر محمدرضا نیکبخت افزود : ما تلاش می کنیم تا با تراکم زدایی از پارکینگ شهرداری و ساخت و ایجاد کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی در نقاط مختلف شهر در این زمینه گام موثری برداریم.

اظهار نارضایتی رییس دانشگاه علوم پزشکی از تجمع پزشکان در نواحی مرکزی شهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اظهار نارضایتی از وضعیت تراکم مطب پزشکان در محوطه پارکینگ شهرداری و خیابانهای اطراف و نیز کلینیک مهدیه و  گفت : بیمار در صورت نیاز به مراجعه به مطب پزشکان و یا کلینیک ویژه باید در گرمای سوزان تابستان در ترافیک و ازدحام و بدون داشتن پارک جهت خودرو و امکانات رفاهی مطلوب در صفهای طولانی انتظار بماند.

دکتر محمدرضا نیکبخت افزود : ما تلاش میکنیم تا با تراکم زدایی از پارکینگ شهرداری و ساخت و ایجاد کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی در نقاط مختلف شهر در این زمینه گام موثری برداریم.

قائم مقام وزیر در استان گفت : دانشگاه همینک با احداث کلینیک ویژه در خیابان شهید جعفری و در جنب بیمارستانها اقدام عملی خود را آغاز کرده است.

دکتر نیکبخت با اشاره به آغاز احداث کلینیک تخصصی با نگاه مادر و کودک در کنار ساختمان مرکزی دانشگاه و نیز کلینیک تخصصی بسیار بزرگی و مجهزی در روبروی بیمارستان امام رضا (ع) ، افزود : ما در دانشگاه تلاش می کنیم تا تمام امکانات پزشکی ، تشخیصی ، درمانی و رفاهی لازم را در کلینیک های جدید فراهم آوریم به گونه ای که شایسته مردم شریف کرمانشاه باشد.

۵ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید