اخبار

اعزام اعضای هیئت علمی دانشگاه جهت سومین دوره آموزش درمان محرکها به روش ماتریکس تعدیل یافته"

اعزام اعضای هیئت علمی دانشگاه جهت سومین دوره آموزش درمان محرکها به روش ماتریکس تعدیل یافته"
دکترکیوان سلطانی گفت : با توجه به نیاز مراکز مشاوره و درمان سوء مصرف مواد به آموزش در خصوص مواد محرک و صنعتی و آماده سازی بستر آموزشی موردنیاز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی سه دوره از دی ماه سال گذشته اقدام به اعزام همکارانی از هیئت علمی و پزشک عمومع جهت دوره های تربیت مدرس "درمانهای غیردارویی سوءمصرف مواد" و" درمان محرکها به روش ماتریکس تعدیل یافته" به تهران اعزام نمودیم.

سرپرست اداره سلامت روانی- اجتماعی  واعتیاد معاونت درمان دانشگاه خبر داد: " اعزام اعضای هیئت علمی دانشگاه جهت سومین دوره آموزش درمان محرکها به روش ماتریکس تعدیل یافته" 

دکترکیوان سلطانی گفت :  با توجه به نیاز مراکز مشاوره و درمان سوء مصرف مواد به آموزش در خصوص مواد محرک و صنعتی و آماده سازی بستر آموزشی موردنیاز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی سه دوره از دی ماه سال گذشته اقدام به اعزام همکارانی از هیئت علمی و پزشک عمومع جهت دوره های تربیت مدرس "درمانهای غیردارویی سوءمصرف مواد" و" درمان محرکها به روش ماتریکس تعدیل یافته" به تهران اعزام نمودیم.

دکتر سلطانی اشاره نمود با توجه به مکاتبات بعمل آمده توسط معاونت درمان دانشگاه و رایزنی های صورت گرفته توسط این حوزه، پیگیر اخذ مجوز آموزش این دوره ها در غرب کشور هستیم و در صورت موافقت وزارت متبوع دیگر نیازی به تردد پزشکان و روانشناسان در دانشگاههای دیگر جهت آموزش نخواهد بود. 

دکتر سلطانیان همچنین با اشاره به اینکه امسال 26 ژوئن مصادف با 6 تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و از مورخ 3/4/91 لغایت 9/4/91 هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است گفت : شعار امسال " نسل جوان ایمن در برابر اعتیاد سرمایه ملی است پس به سلامت فکر کنیم نه به مواد" می باشد.

 دکتر کیوان سلطانی  اعلام نمود با توجه به مناسبتهای این هفته اقدامات خوبی در سطح دانشگاه و ادارات و سازمانهای دیگر صورت پذیرفت که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- برگزاری جشن پاکی 5000 معتاد بعهبود یافته در سطح استان توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدردر استان.

2- برگزاری مراسم دوچرخه سواری توسط همکاران دانشگاه و حمل پلاکارد شعار سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر توسط این گروه در سطح شهر.

3- تهیه و توزیع پوستر و پلاکارد شعارهای مرتبط با این هفته در سطح دانشگاه و شهر.

4- تهیه پمفلت و شعارهای مرتبط با این هفته توسط معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه.

5- اقدام به درج شعار سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سربرگ مکاتبات اداری در هفته مذکور.

6- اعزام کارشناسان واحد به محلات پرخطر و آموزش" مهارتهای پیشگیری از اعتیاد در خانواده برای گروه های مختلف. 

7- حمل پلاکارد سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در محل تفریحی- ورزشی گهر شهرستان دورود استان لرستان توسط گروهی از کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه.

8- شرکت کارشناسان واحد در همایش تخصصی یکروزه " پیشگیری از اعتیاد" مورخ 5/4/91 برگزار شده از سوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر. 

 

 

۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید