اخبار

رشد 1495 پله ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی یک سال در رتبه بندی جهانی وبومتریکس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در رتبه بندی جهانی وبومتریکس طی یک سال 1495 پله ارتقاء یافت

براساس اعلام نتایج رتبه بندی جهانی وبومتریکس در جولای 2012 و تحلیل انجام شده توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رتبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه نسبت به اولین رتبه بندی در جولای 2011 رشد بالای 20% را نشان می دهد.

سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : براساس رتبه بندی اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه از ژانویه 2012 تا جولای 2012 ؛ 283 پله ترقی را نشان می دهد .

مهندس یعقوبی همچنین گفت : براساس اعلام نتایج رتبه بندی جهانی وبومتریکس این دانشگاه از سال 2011 تا نیمه دوم سال 2012 میلادی 1495 پله ترقی داشته و از دانشگاههای علوم پزشکی موفق کشور محسوب می گردد که با افزایش رتبه جهانی همراه بوده است.

وی گفت : رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن قدردانی از اعضای هیأت علمی ، اساتید،اداره آمار و فناوری اطلاعات و مدیران و کارکنان دانشگاه ؛ اظهار امیدواری کرد که در این برهه از زمان که نیاز کشور به پیشرفت های علمی بیشتر از هرزمانی احساس می شود و کار وتلاش بیشتر را می طلبد شاهد ارتقاء و پیشرفت بیش از پیش کشور و بویژه دانشگاههای علوم پزشکی  باشیم

 

۵ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید