اخبار

راه‌اندازی درمانگاه توانبخشی در استان کرمانشاه ضروری است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در بازدید از هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بر لزوم تسریع در فراهم کردن بسترهای لازم برای تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه توانبخشی تاکید کرد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور:
راه‌اندازی درمانگاه توانبخشی در استان کرمانشاه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در بازدید از هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بر لزوم تسریع در فراهم کردن بسترهای لازم برای تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه توانبخشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس کرم‌الله علیمرادی روز سه شنبه در بازدید از هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه افزود: توسعه فضاهای درمانی با رویکرد ارائه خدمات نوین پزشکی امکان بهره‌گیری همه آحاد جامعه ورزش را از خدمات درمانی فراهم می‌سازد.
وی ادامه داد: در نشست مشترکی که با مدیرکل تربیت بدنی استان کرمانشاه داشتیم بر لزوم تمهیدات لازم برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده از جمله افزایش تعداد بیمه‌شدگان ورزشی استان، دستیابی به بالاترین حدسلامت و کارآیی ورزشکاران و توسعه حوزه پزشکی در ابعاد قهرمانی و همگانی تاکید شد.
علیمردای تصریح کرد: در این راستا مساعدت و همکاری مسئولان تربیت بدنی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نتیجه مطلوب تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با یادآوری ضرورت تسریع در راه‌اندازی و تجهیز درمانگاه توانبخشی در استان کرمانشاه با عنایت به تعداد جامعه ورزشکاران تحت پوشش تاکید کرد: تحقق این مهم سبب حفظ سلامت، بازتوانی و بازگرداندن ورزشکاران آسیب‌دیده به سطح آمادگی قبل از مصدومیت و پیشگیری از کاهش آمادگی عمومی ورزشکاران خواهد شد.
وی درادامه از توسعه فضاهای درمانی مبتنی بر توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی خبرداد و گفت: خدماتی نظیر بازتوانی محل آسیب‌دیده برای جلوگیری از آرتروفی، ضعف عضلانی، خشکی مفاصل، محدودیت‌های حرکتی و آسیب‌های ثانویه در درمانگاه توانبخشی با حضور متخصصان امر ارائه می‌شود که این مهم در بازگرداندن ورزشکاران به میادین مختلف و افزایش عملکرد ورزشکاران در تمام سطوح تاثیرگذار خواهد بود.
زهرا سلگی مسئول امور بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز دراین دیدار وضعیت فعالیت‌های بخش بانوان هیئت پزشکی ورزشی بانوان استان کرمانشاه را بر اساس سر فصل‌های تعیین شده در تقویم فدراسیون بررسی و در دیدار با مسئولان تربیت بدنی و نائب رئیس هیئت راهکارهای لازم رابرای توسعه و پیشرفت امور مربوطه ارائه کرد.
۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید