اخبار

دکتر نیکبخت : سرمایه گذاری برای کودکان از بهترین سرمایه گذاری هاست.

ما باید کوشش کنیم تا فرزندان جامعه مان را به گونه ای بار بیاوریم تا همواره به فکر بالندگی و شکوفایی ایران عزیزمان باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه گفت : بنابر تعریف موجود کودکان از رده سنی 0 تا 18 سال تحت برنامه های خاصی قرار می گیرندکه در کشور ما نیز عزم جدی برای تامین نیازمندی های کودکان و پرورش صحیح آنها وجود دارد.

دکتر نیکبخت با اشاره به اینکه باید کودکان ما از تبعیض دور باشند پیشنهاد داد که لباس یکنواخت برای مدارس راهنمایی و دبیرستان باید مورد بررسی قرار بگیرد تا آسیب روانی به تعدادی از کودکان بعلت عدم تمکن مالی لازم نرسد.

وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون ، تغذیه و رشد ، پایش توانمندی های جسمی و روانی و فردی و بسیاری از مراقبت های دیگر جهت تامین سلامت کودکان انجام میگیرد افزود هم اکنون در کرمانشاه طرح فیشورسیلانت به منظور شناسایی و پیشگیری و درمان پوسیدگی دندان کودکان به ویژه دندان های مهمتر برای گوارش غذا در دست اجراست.

دکتر نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود از انجام طرح های بررسی سلامت کارکنان ادارات و نیز بانوان در کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به طرح های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که تمامی عمل های جراحی نامه های مردم در سفر رهبری در استان کرمانشاه انجام شده است.

دکتر نیکبخت که در نشست رسانه ای سخن می گفت از مردم کرمانشاه خواست  بخاطر جلوگیری از وقت و هزینه های بالااز مراجعه مستقیم و بدون معرفی پزشک عمومی به متخصصان دوری کنند و  همچنین از مراجعه بدون دلیل و یا مکرر به پزشکان متعدد اجتناب کنند. وی همچنین از رسانه های جمعی خواست که با فرهنگ سازی ؛آگاهی بخشی و مصاحبه با بزشکان در خصوص عوارض ناشی از مصرف دارو ها در این مورد‘از مراجعه غیر ضروری مردم جلوگیری نمایند 

۱۶ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید