اخبار

همایش کشوری بهداشت ، تلاش امروز ، نیاز آینده در کرمانشاه برگزار شد.

همایش کشوری بهداشت ، تلاش امروز ، نیاز آینده در کرمانشاه برگزار شد.
در این همایش کشوری ، دانشجویی تعداد 20 مقاله به صورت سخنرانی و 85 مقاله به صورت پوستر ارائه گردید.

همایش کشوری بهداشت ، تلاش امروز ، نیاز آینده در کرمانشاه برگزار شد.

در این همایش که در روزهای 26 و 27 مهرماه در سالن اجتماعات شهیدنوروزنژاد مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) برگزار گردید پژوهشگران ، اعضای هیات علمی و دانشجویان شماری از دانشگاه های کشور حضور داشتند.

رییس این  همایش گفت : در این همایش کشوری ، دانشجویی تعداد 20  مقاله به صورت سخنرانی و 85 مقاله به صورت پوستر ارائه گردید.

دکتر یحیی صفری هدف از این همایش را تبادل اطلاعات علمی و توانمندسازی دانشجویان  جهت حل مشکلات و تامین نیازها و شناخت اولویتهای بهداشتی کشور به منظور برنامه ریزی و تصمصم گیری در آینده عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : امروزه برخورداری از دانش روز جهان و استفاده از یافته های جدید علمی دانشمندان و پژوهشگران در عرصه های گوناگون بهداشتی ، نیازمند تلاش اندیشمندانه افرادی است که با روش علمی به دانش و اطلاعات معتبر دست می یابند.

وی گفت : در این گستره نقش دانشجویان بهداشت به عنوان فعالان عرصه دانش و آگاهی با اهمیت قلمداد می شودو این همایش فرصت ارزشمندی را برای دانشجویان ایجاد کرد تا ضمن تبادل آخرین دستاوردهای علمی - تحقیقاتی خود ضمن شناخت وضعیت کنونی نظام سلامت ، نقشه راه آینده جامعه بهداشتی کشور را روشن تر ببینند و در ترسیم این نقش خردمندانه تر عمل نمایند.

1

 

۲۹ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید