اخبار

داوطلبین گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به قله 2980متری کرکسین صعود کردند.

داوطلبین گروه کوهنوردی  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به قله 2980متری کرکسین صعود کردند.
به گفته سرپرست گروه مناظر جالبی از خط الرأس مجاور قله توجه کوهنوردان را جلب نمود علی الخصوص پناهگاهی با بنای زیبا که از آن ارتفاع در گردنه بین روستاهای قاسم آباد و وهنان رویت می گردد قابل توجه بود .

داوطلبین گروه کوهنوردی  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به قله 2980متری کرکسین صعود کردند.

آقایان پُردلی،منتظریانی، داهیم،بهرامیان، لرستانی، دکترشیبت زاده و خزایی  در ساعت 00/06 مورخ 26 مهرماه مسیر صعود را به سمت قله  پیمودند از ناحیه سمت چپ دیواره این قله که به نام مسیر پدر معروف گردیده به ناحیه شمالی قله رسیدند وپس از 90 دقیقه قله کرکسین به ارتفاع 2980متری در صبح  پاییزی با وضعیت جوی مطلوب فتح گردید .

به گفته سرپرست گروه مناظر جالبی از خط الرأس مجاور قله  توجه کوهنوردان را  جلب نمود علی الخصوص پناهگاهی  با بنای زیبا که از آن ارتفاع در گردنه بین روستاهای قاسم آباد و وهنان  رویت می گردد قابل توجه بود .

گفتنی است مسیر بازگشت از مسیر پایکوب به سمت پناهگاه  و روستای قاسم آباد ادامه یافت و گروه مذکور در نهایت ساعت 00/14  به ساختمان ستاد دانشگاه  رسیدند. 

برنامه بعدی همایش گروهی راکبین دوچرخه سوار به مناسبت عیدسعیدغدیرخم به سمت امام زاده محمد در11-10/08/1391 می باشد علاقه مندان جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر می توانند با آقای بابک بهرامیان کارشناس شاغل در ساختمان ستاد دانشگاه به شماره تماس 09183351263 هماهنگی نمایند.از آنجایی که فراخوان برای عموم آزاد می باشد پذیرش نهایی آنان از طریق آزمون خاص تأیید می گردد.

1

 

نمای دور از قله کرکسین اسدآباد(استان همدان)

2

 

3

 

از سمت راست :منتظریانی،خزایی،لرستانی،دکترشیبت زاده،پُردلی،بهرامیان وداهیم

5

 

پناهگاه کرکسین

7

 

8

 

9

۲۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید