اخبار

دکتر حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور: روابط عمومی جایگاهی مدیر پرور است.

دکتر حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور: روابط عمومی جایگاهی مدیر پرور است.

 

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت : روابط عمومی جایگاهی مدیر پرور است.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و سازمان های وابسته به این وزارتخانه گفت : نظام سلامت آبرومندانه عمل کرده است و در زمان تحریم توانسته در عرصه پژوهش و تحقیقات ،کشف و اختراع داروهای نوترکیب و توفیقات علمی در همه زمینه ها ی بخش سلامت کارنامه خوبی داشته باشد.

دکتر سید حمید حسینی مدیر روابط عمومی افزود : نگاه مردم به خادمان خود در نظام سلامت نگاه مثبت است و روابط عمومی ها در این خصوص نقش برجسته ای داشته اند و مقام عالی وزارت از عملکرد روابط عمومی ها رضایت کامل دارندو به تلاش روابط عمومی در سفرهای استانی هیات دولت و مقام عالی وزارت پرداخت و عملکرد روابط عمومی ها را مطلوب ارزیابی کرد.

دکتر حسینی اضافه کرد : مادر نظام سلامت از روابط عمومی هایی مقتدر و منسجم برخوردار هستیم و با رشد و ارتقای دانش تخصصی خود ،به روابط عمومی های تحلیلگر و کنشگر تبدیل شده اند و می توانند قبل از وقوع هرحادثه و رویدادی در مورد آن  مشاوره ،طرح وراهکار بدهند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت اشاره کرد : روابط عمومی های وابسته به این وزارتخانه با توان بالا و تدبیر مثال زدنی ،ارتباط موثری در برقراری ارتباط با رسانه های جمعی داشته و به نحو مطلوب عملکرد دانشگاه ها و وزارتخانه را منعکس نموده اند و چاپ نشریات متعدد  و پر بار نمودن پرتال و پایگاه اطلاع رسانی  وب دا هم تاثیر مثبت این تلاش ها را مضاعف نموده است.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود  گفت : بازدید با برنامه ریزی و اصولی مسئولان استان از مراکز  وابواب جمعی دانشگاه ها و دیدن مشکلات و نارسایی ها و توانمندی ها از نزدیک می تواند رافع بسیاری از مشکلات باشد و توصیه نمود با نزدیک کردن افکار و اندیشه مسئولان و ملموس نمودن روحیه آنان با نیازمندی های بخش سلامت ،گره گشای مشکلات باشید.

وی برگزاری جلسات منظم مسئولان با مردم ، کارکنان و رسانه های جمعی و شنیدن مطالبات مردمی و همکاران و پاسخگویی به خبرنگاران در روشنگری و جلب مشارکت و همکاری آنان موثر دانستند و گفت : به اعتقادم مصاحبه شونده که به موقع مطالبات  را پاسخ می دهدبرای مدتی مصونیت خود  و سازمان را از این طریق حاصل می نماید.

وی با اشاره به توان روابط عمومی ها و توصیه به خودداری از تعریف و تمجید غیر واقعی و  تلاش در جهت بیان حقایق و خبرسازی منطقی و داشتن نگاه تحلیلی به مسائل ،تاکید داشتند  مدیران روابط عمومی ها نسبت به بهره گیری از دانش و تجربه همکاران  سایر بخش ها و شوراهای استانی و منطقه ای پویا عمل نمایند.

ایشان درپایان با ابراز امیدواری  برای ارتقای نظام سلامت افزود : روابط عمومی ها چالش هایی از قبیل نداشتن نمودار و تشکیلات سازمانی ،  عدم اعتبارات مشخص ،  کم توجهی به آموزش تخصصی ،کم توجهی به جذب نیروی متخصص و نداشتن فضاهای فیزیکی مناسب پیش روی دارند که ان شااله مسئولان در این زمینه مساعدت داشته  و برای برون رفت روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی سازمان ها از این فضا ، آنان را در یابند.

 

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید