اخبار

بخش "سکته حاد مغزی" بیمارستان فارابی به زودی به بهره برداری می رسد

بخش "سکته حاد مغزی" بیمارستان فارابی به زودی به بهره برداری می رسد
 

جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات بیمارستان فارابی برگزار شد که طی آن رئیس این مرکز گفت: به زودی بخش استروک سنتر (سکته حاد مغزی) بیمارستان فارابی به زودی به بهره برداری می رسد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست که وضعیت پروژه های عمرانی، منابع مالی و منابع انسانی بیمارستان و همچنین همکاری بین بخشی مطرح و مصوباتی را نیز در پی داشت دکتر پیام محمدی عنوان کرد: این بخش استروک سنتر مطابق استاندارهای معاونت درمان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال ساخت است و به زودی به بهره برداری می رسد.
 
وی همچنین از احداث بخش LTM به عنوان تنها مرکز غرب کشور با  پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی نیز خبر داد .
 
به گفته وی احداث و تجهیز کلاس های آموزشی ، ارتقاء اعتباربخشی آموزشی، تجهیز و انتقال آزمایشگاه به مکان مناسب، راه اندازی داروخانه شبانه روزی ، راه اندازی واحد  تحقیقات بالینی بیمارستان، بازسازی و تجهیز بخش ICU ، نصب و راه اندازی سیستم احضار پرستار، استاندارد سازی تخت های بخش بستری از جمله اقدامات صورت گرفته در این مرکز است .
 
وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت ها می توان به احداث اتاق سالمندان در بخش های بستری ، راه اندازی واحد ECT در محل جدید طبق استاندارد ،احداث و تجهیز اتاق های واحد آی تی ، کارشناس امور بیمارستان، ایمنی بیمار ، بهداشت محیط و کارشناس بیمه و پاویون پزشکان اشاره کرد.

 

گگمم

 

همچنین رئیس دانشگاه اقدامات انجام شده در بیمارستان فارابی  را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تغییرات خوبی در این بیمارستان انجام شده و در حال انجام است و امیدواریم روند رو به رشدی را در تمام زمینه ها داشته باشد.

دکتر مرادی با بیان اینکه اولویت اصلی دانشگاه تقویت بیمارستانها است گفت: درصورتیکه بیمارستان از نظر ساختاری و فرایندی اصلاح شود ، خدمات مطلوب تری به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: باید به هتلینگ بیمارستانها توجه ویژه شود و از تمام امکانات و منابع در این خصوص بهره برد. لزوم ساماندهی هزینه‌های مختلف وکاهش هزینه های جانبی و اضافی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه جایگاه بهداشت و درمان در سطح جامعه را بسیارمهم دانست و گفت: تلاش هرچه بیشتر  برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به ویژه در بیمارستانها موجب رضایتمندی آنها خواهد شد.

رئیس دانشگاه افزود: اعتبار بخشی آموزشی در بیمارستانها باعث بهبود وضعیت  خدمات رسانی درمانی و آموزشی می شود و باید فعالیت ها و اقدامات لازم جهت ارتقاء آن صورت گیرد.

 

در ادامه این نشست معاون آموزشی دانشگاه نیز رشد ۹۰ درصدی اعتبار بخشی آموزشی در بیمارستان فارابی قابل تقدیر دانست و گفت: این  پیشرفت مرهون زحمات ارزشمند مسئولان بیمارستان در این زمینه است.

دکتر خزایی گفت: بهسازی و تجهیز فضای آموزشی و راه اندازی آمفی تئاتر بیمار ستان فارابی نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی و درمانی دارد. 
 
وی افزود: با توجه به اینکه بخش های روان و گروه نورولوژی بیمارستان فارابی آموزشی است ، ایجاد فضای هواخوری و ورزشی برای بیماران در بخش ۳ بیمارستان از سوی این معاونت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

للبل

 
همچنین دکتر ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز کمبود منابع انسانی را یکی از مشکلات این مرکز دانست و گفت: تنها در صورت صدور مجوز استخدام  تامین نیروهای انسانی  ممکن خواهد بود .
 
وی بیان کرد: در کمیته نقل و انتقال نیرو ها،تامین نیروی انسانی مورد نیاز  بیمارستان فارابی در اولویت قرار می گیرد .
 
 
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید