اخبار

پزشکان متخصص در بیمارستان قصرشیرین آماده خدمت به بیماران هستند

پزشکان متخصص در بیمارستان قصرشیرین آماده خدمت به بیماران هستند


مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: هم اکنون ۶ پزشک متخصص در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان، بیماران مراجعه کننده را ویزیت و به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

دکتر رضا منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های بعمل آمده هم اکنون پزشکان متخصص در بخش های داخلی، کودکان، جراحی عمومی، زنان، بیهوشی و اعصاب و روان در بیمارستان دولتی قصرشیرین به شهروندان و بیماران خدمات رسانی می کنند.

وی اظهار داشت: تمامی کادر تخصصی به صورت تمام وقت در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین حضور دارند و ابلاغ آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای این شهرستان است.
وی بیان کرد: در این بیمارستان هم اکنون از ۹۶ تخت مصوب ۳۲ تخت به همراه ۲ بخش پاراکلینیک و یک بخش درمانگاه برای خدمات رسانی به بیماران فعال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: همچنین پنج پزشک عمومی در بیمارستان و ۶ پزشک عمومی در درمانگاه های شهری شماره یک و ۲ و مرز خسروی در خدمت بیماران هستند.

دکتر منصوری ادامه داد: تلاش می کنیم تا با پیگیری های به عمل آمده شاهد حضور و جذب متخصص رادیولوژی در شهرستان قصرشیرین باشیم.

وی اظهار داشت: روزانه به طور میانگین ۵۰۰ تن از بیماران به بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان مراجعه می کنند و بیمارستان نیز دارای پد بالگرد است تا در صورت نیاز اعزام و انتقال بیمار به صورت هوایی صورت گیرد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ابوالفضل (س) قصرشیرین سال ۷۶ ساخته شد و دارای بخش های اطفال، اتاق عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، بخش زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیوگرافی، اورژانس، داروخانه، بخش سرپایی، بستری و تخت های CPR است.

۲۹ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید