اخبار

زوجین‌ نابارور در کرمانشاه از ۸۵ درصد تخفیف خدمات درمانی بهره مند می شوند ​

زوجین‌ نابارور در کرمانشاه از ۸۵ درصد تخفیف خدمات درمانی بهره مند می شوند ​
 
دکتر شیوا روشن خواه جنین شناس بیمارستان معتضدی از تخفیف 85 درصدی خدمات درمانی برای زوجین نابارور در کرمانشاه خبر داد.
 
وی با بیان اینکه داشتن هدف زندگی را زیباتر میکند البته اهداف را باید الویت بندی کرد گفت: اینکه ادامه تحصیل بدهید و یا در کارتان ترفیع بگیرید و  یا کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید و یا بچه دار شوید.
 
وی عنوان کرد: اگر سن شما در حال بالارفتن است و متاهل هستید و هنوز بچه دار نشده اید ، بدانید زمان برای شما مثل بمب ساعتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود و برگشتی در کار نباشد بنا بر این الویت بندی اهداف  یا Priority setting مهم است.
 
دکتر روشن خواه با بیان اینکه پدر و مادر شدن یک موقعیت‌ جدید در زندگی هر شخصی است که با وجود سختی و مشکلات، بسیار لذتبخش است گفت: یک انسان کامل با ابعاد کوچک سومین یا چندمین عضو خانواده شما میشود که باعث تکامل و سعادت شما هم خواهد شد
 
وی اظهار داشت: اگر شرایط خانوادگی مناسب و موقعیت اقتصادی قابل قبولی دارید اقدام کنید و اگر در این زمینه مشکلی دارید به متخصصان مربوطه مراجعه کنید. 
 
دکتر روشن خواه افزود: این متخصصان و‌امکانات در همین کرمانشاه و در بخش دولتی وجود دارد و خبر خوش اینکه زوج های نابارور از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان برخوردار می شوند،که طبق بخشنامه ی جدید درسال دوبار می توانند، از این خدمات استفاده کنند.
 
شرایط زوج نابارور :
✔️سن خانم کمتر از ۴۵ سال
✔️نداشتن فرزند ویاداشتن حداقل یک فرزند در ازدواج فعلی 
 
خدمات شامل: 
✔️۲بار میکرو اینجکشن
✔️۲بار انتقال جنین
✔️۳بار IUI
 
☎️۰۸۳۳۷۲۴۶۶۹۴
 
آدرس: کرمانشاه_میدان فردوسی _بیمارستان معتضدی_مرکز تحقیقات ودرمان ناباروری
 
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید