اخبار

آماده باش کامل بیمارستان امام خمینی (ره) برای چهارشنبه آخر سال

آماده باش کامل بیمارستان امام خمینی (ره) برای چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)گفت:جهت پذیرش سوختگی های چهارشنبه آخر سال بیمارستان از 15 اسفند تا 15 فروردین به مدت یکماه درحالت آماده باش می باشد.

دکتر «جواد امینی‌سامان» روز سه‌شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این مدت ۱۵ نفر حین استفاده و ساخت مواد محترقه به بخش سوختگی مراجعه کردند که از این تعداد چهار نفر با آسیب چشمی بستری و ۱۱ مورد هم سرپایی درمان شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ۱۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد ۶۰ نفر در بخش سوختگی و مابقی ترومای چشمی بوده است.

او گفت: اکنون با بخش چشم و گوش، حلق و بینی و سوختگی در مجموع ۶۰ تخت آماده برای پذیرش آسیب‌دیدگان چهارشنبه آخر سال داریم که ترومای چشم را هم پوشش می‌دهد که این بخش با سه برابر شدن نیروها نسبت به قبل در این یک ماه در حال فعالیت است.

امینی‌ سامان اضافه کرد: باتوجه به پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان، امسال دوباره بیمارستان امام خمینی(ره) بیماران سوختگی را پذیرش می کند.

او ضمن درخواست از همه مردم استان برای ماندن در خانه و برگزار نکردن مراسم های چهارشنبه آخرسال، افزود: هم استانی ها در صورت مواجهه با سوختگی به بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه نمایند.

.

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید