اخبار

36 داروخانه "شبانه‌روزی" کرمانشاه در نوروز فعالند

36 داروخانه "شبانه‌روزی" کرمانشاه در نوروز فعالند

36 داروخانه "شبانه‌روزی" کرمانشاه در نوروز فعالند
ایسنا/کرمانشاه مدیرنظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت 36 داروخانه شبانه روزی استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد وافزود: بیشتر داروخانه های روزانه هم برای فعالیت در این ایام اعلام آمادگی کرده‌اند.

حسین رضاپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت 270 داروخانه در سطح استان گفت: از این تعداد 36 داروخانه شبانه روزی و مابقی بصورت روزانه فعال هستند.

وی افزود: بر اساس قانون داروخانه های شبانه روزی باید در ایام تعطیلات از جمله تعطیلات نوروز فعال باشند و با این حساب 36 داروخانه شبانه روزی استان که 23 مورد آن در کرمانشاه و 13 مورد آن در شهرستانهای استان مستقر هستند، در ایام نوروز فعال خواهند بود.

رضاپور تصریح کرد: داروخانه های روزانه بر اساس آیین نامه ای که دارند در ایام تعطیلات باید تعطیل باشند، اما در صورت تمایل این مراکز نیز می توانند در ایام تعطیلات نوروز فعال باشند.

این مسئول افزود: با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا به نظر می رسد عید پیش رو عمده داروخانه های روزانه استان نیز تمایل به فعالیت داشته باشند که مشکلی در این زمینه نیست و به آنها مجوز فعالیت داده می‌شود.
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید