اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو
 رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
           《بسم الله الرحمن الرحیم》
 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ 
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ 
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ 
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
سال ۱۳۹۸ با همه فراز و نشیب های مختلف پایان یافت، سالی که با حادثه طبیعی سیل شروع و با هجوم غیر طبیعی ویروس جدید کرونا به انجام رسید.
 
اگر چه این سال، تلخی هایی با خود به همراه داشت، اما طبیعی است که برای همگان تجربیات شیرین نیز با خود آورد، در کنار ناامیدی ها امید کاشت و‌ در کنار دشواری و سختی، آرامش و سهولت ساخت و حال که سال نو ‌می شود، از عمق جان می دانیم همانگونه که طبیعت با بهار بر زمستان چیره می شود ، ما با دل دادن به دعای تحویل سال و دگرگونی حالها، با امید و توکل، بر سختی ها فائق خواهیم شد.
 
اکنون در حالی وارد سال جدید می شویم که به طور بی سابقه ای از همدیگر فاصله گرفته ایم، اما این دوری ، از دشمنی نیست، بلکه از دوست داشتن نشات می گیرد و احساس می کنیم که دلهایمان بیش از هر زمانی به هم نزدیک شده است.
 
اتحاد غرور انگیز همه مردم، دستگاهها، مسوولان و‌ دلسوزان برای ایستادن در مقابل گسترش ویروس، به راستی یادآور سالهای دفاع و‌ حماسه است و این همگرایی، چراغ ارزشمند امید را در دل همه اعضای جامعه فروزان کرده و نویدبخش پیروزی در نبرد با این موجود ریز اما موذی است.
 
این روزها برای خانواده هایی با رنج ‌و‌ درد و غم از دست دادن عزیزان همراه بود و این فراموش نشدنی است، اما بی شک مجاهدت های خاموش، بی هیاهو و در عین حال سخت و طاقت فرسای خانواده سلامت کشور و استان که تاکنون موجب پیشگیری یا بازیابی سلامت تعداد زیادی از مردم و جلوگیری از گرفتاری و ‌مصیبت برای آنان شده، چیزی نیست که از یادها برود و بیش از پیش موجب درک اهمیت و قدر سپیدپوشان و ‌خادمان بهداشت و ‌درمان به عنوان پاسداران جان و سلامت ابدان جامعه گردید.
 
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این عزیزان و‌ همه یاری دهنگان، حمایت کنندگان و زحمت کشان در مقابله و‌ مدیریت در این رخداد فراگیر، بر این باورم که ما با توکل بر خداوند بزرگ، دست در دست هم ، به مبارزه با تهدید جدید بشریت ادامه خواهیم داد و ‌با طلیعه نوروز سال ۱۳۹۹ امیدواریم که بتوانیم لبریز از توان و انگیزه، روند شکست کرونا را سرعت و قدرت بیشتری ببخشیم.
 
در پایان، سال نو را که با اعیاد خجسته شعبانیه آغاز می شود ، به شما بخصوص همکاران عزیزی که در این شب خاص، دور از خانواده، بر بالین بیماران، ساعات پایانی سال و ‌آغاز نوروز را سپری می کنند و خالصانه و مردانه از سلامت هم استانی هایمان دفاع می کنند، تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم روزهای خوب، شاد و پر از آرامشی، سهم شما در  سال پیش رو باشد.
 
                         دکتر مرادی 
                         رییس دانشگاه
 
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید