اخبار

متخصصان عفونی تا پایان کرونا درکنار مردم هستند

متخصصان عفونی تا پایان کرونا درکنار مردم هستند

 

مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همه متخصصان بیماری‌های عفونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تا پایان بحران ویروس کرونا در کنار مردم و همراه با دانشگاه علوم پزشکی استان خواهند بود.

دکتر «علیرضا جانبخش» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، حفظ سلامتی مردم به خصوص در مواقع بحرانی را یکی از وظایف ذاتی پزشکان رشته بیماری های عفونی دانست و افزود: در این روزهای اخیر همکاران مهربان ما شبانه روز در راستای وظایف حرفه ای خود عمل کرده و بدون کوچکترین چشمداشتی هر کدام بسته به توان و بضاعت خود هرچه در توان داشتند به کار گرفتند.

او گفت: پزشکان رشته بیماری های عفونی چه از طریق رسانه ها و ظرفیت‌های فضای مجازی و روش های مختلف به آگاهی دادن به آحاد مردم استان کرمانشاه مبادرت کردند و چه در عرصه پیشگیری و درمان بیماران در ۲ مرکز  اصلی و انجام مشاوره های فراوان در سایر مراکز درمانی سطح شهر  اقدام نمودند.

وی اظهارداشت: به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با مجموع توان خود در کنترل بیماری کورونا موفق بوده و با کمترین میزان مرگ و میر باوجود تعداد قابل توجه بیماران توانسته بحران را مدیریت کند.

مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم با همراهی روابط عمومی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: همچنین از مردم فهیم کرمانشاه که با رعایت مناسب اصول بهداشتی ما و دانشگاه را یاری نموده اند سپاسگزاری می کنم.

جانبخش در پایان تاکید کرد که همه همکاران من تا پایان این بحران در خدمتگزاری به مردم کرمانشاه لحظه ای فروگزار نبوده و در کنار تیم مدیریت دانشگاه خواهند بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ دوشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۸ نفر بوده که ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۳۷ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۲۶ نفر ترخیص و ۹۲ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند

۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید