اخبار

تا کنون حدود 190 هزار آزمایش کرونا در کشور انجام شده است

تا کنون حدود 190 هزار آزمایش کرونا در کشور انجام شده است
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 17 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

 

دکتر جهانپور گفت:  با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 58226 نفر رسید.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 151 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و تا کنون از وجود 3603 نفر در کشور به دلیل ابتلا به این بیماری، محروم شده ایم و دیگر در بین ما نیستند
دکتر جهانپور گفت:خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون 22011 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

 

به گفته وی 4057 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون 189790 آزمایش تشخیصی کووید19 در کشور انجام شده است
 
همچنین  سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا ویروس ۳۳ نفر افزایش یافت که ۱۴ نفر مربوط به بیماران بستری و ۱۹ نفر نیز مربوط به بیماران سرپایی است. 
 
دکتر شکیبا علت افزایش آمار، انجام آزمایش تشخیصی از بیماران سرپایی علاوه بر بیماران بستری دانست که قبلا انجام‌ نمی گرفت.
 
وی اظهار داشت: با شناسایی ۳۳ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۳۱۴ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۵ فوت شدند.
 
به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۳۷۵ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۱۹۴ نفر ترخیص شده و ۱۴۶ نفر نیز هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند.
 
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید