اخبار

توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی، دستیاران،کارورزان و کارکنان حوزه آموزش ​

توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی، دستیاران،کارورزان و کارکنان حوزه آموزش ​
 
معاون آموزشی دانشگاه از انجام اقداماتی در راستای توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی ، دستیاران، کارورزان و کارکنان حوزه آموزش برای مقابله با کرونا خبرداد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر خزایی با بیان اینکه در مقابله با این ویروس بر لزوم برخورداری از تجهیزات حفاظت فردی کارورزان، دستیاران و اعضا هیات علمی و پیگیری امور مربوطه و رفع نقص ها تاکید شده است گفت:
بکار گیری دستیاران و کارورزان از بخشهای دارای فعالیت کمتر به بخشهای درگیر و با حجم فعالیت بالاتر نیز انجام گرفته است.
 
وی با اشاره به تاکید بر حضور اعضا هیات علمی به همراه دستیاران و کارورزان در بخشهای درگیر گفت: ارسال راه کارهای  عملیاتی موفق در خصوص کنترل پاندمی بیماری کرونا شامل تشخیص، درمان، ترخیص و پیگیری بیمارا. ، ایجاد تسهیلات جهت اعضا هیات علمی، دستیاران و کارورزان که در سطوح مختلف آموزشی درمانی مشغول ارائه خدمت هستند و تشکیل کمیته اپیدمیولوژیک کووید 19 در دانشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته توسط معاونت آموزشی است.
 
وی تدوین و ارسال پروتکل های مربوط به مدیریت بیماران مشکوک به کرونا توسط گروه های مرتبط بخصوص گروه عفونی،اختصاص فضاهای مناسب درمانی جهت بیماران کووید 19  با پیشنهاد اعضا هیات علمی گروه عفونی (فارابی، گلستان و محمد کرمانشاهی) ، تدوین و ارسال  پروتکل های مربوط به مدیریت بیماران بستری به کرونا در بخشهای بستری و همکاری گروه های آموزشی داخلی، بیهوشی و طب اورژانس را از دیگر اقدامات در این خصوص برشمرد.
 
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید