اخبار

شناسایی ۵۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه

شناسایی ۵۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه
 
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا  دانشگاه اعلام کرد:با شناسایی ۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان که ۳۷ نفر مربوط به بیماران سرپایی و ۱۵ نفر مربوط به بیماران بستری بوده، مجموع تعداد مبتلایان به کرونا به ۵۴۱ نفر رسید، که متاسفانه از این تعداد ۴۶ جان خود را از دست دادند.
 
دکتر شکیبا اظهار داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان ۳۱۵ نفر جزو بیماران بستری بوده و ۲۲۶ نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.
 
وی گفت: انجام تست pcr جهت بیماران سرپایی، یک کار بسیار ارزشمند توسط دانشگاه علوم پزشکی می باشد، زیرا شناسایی این افراد می تواند به قطع زنجیره بیماری کرونا در جامعه کمک کند.
 
به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۷۳۱ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۵۲۸ نفر ترخیص شده و ۱۵۷ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.
 
دکتر شکیبا گفت: باز هم بر ماندن مردم در خانه تاکید می‌کنیم، خصوصا سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ای مثل بیماری های قلبی و عروقی، ریوی و سرطان هستند.

 

همچنین دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد
دکتر جهانپور گفت: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید
وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند گفت: تا کنون ۴۴۷۴ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
دکتر جهانپور گفت:خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۴۳۸۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند
و ۳۹۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند
به گفته وی تا کنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید