اخبار

اقدامات شبکه بهداشت و درمان دالاهو از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور

اقدامات شبکه بهداشت و درمان دالاهو از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور
 
  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو گفت: شبکه بهداشت و درمان دالاهو از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور اقدامات قابل توجهی را در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری انجام داده است.
 
 دکتر عزیزی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: اطلا‌ع رسانی گسترده با نصب بنر، توزیع تراکت و ارسال پیام های بهداشتی و آموزشی در فضای مجازی، در خصوص نحوه انتقال وپیشگیری از بیماری در سطح شهرها و روستاهای تحت پوشش  و تشکیل جلسات آموزشی با اصناف مختلف، کارکنان ادارات، ائمه جمعه و جماعات و نیز راه اندازی مرکز ۱۶ ساعته مراقبت بیماران حاد تنفسی شهرستان از جمله این فعالیت هاست. 
 
وی توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک ودستکش در روستای زرده با توجه به آسیب های وارده در بمباران شیمیایی جنگ تحمیلی ، استقرار اکیپ  تب سنجی از مسافران  در ورودی شهرها باهمکاری ادارات دیگر ، غربالگری جمعیت تحت پوشش در مرحله اول و شروع غربالگری مرحله دوم ، توزیع ماسک ، دستکش و ژل ضدعفونی دست  در بین کارکنان و ضدعفونی اماکن عمومی، وسایل حمل ونقل عمومی و .... را از. جمله دیگر اقدامات این شهرستان برشمرد.
 
وی همچنین گفت: این شهرستان همچنین اقدام به استفاده از ظرفیت سادات وبزرگان منطقه در جهت کنترل هرچه بهتر وجلوگیری از انتشار بیماری، برگزاری جلسات بصورت ویدئو کنفرانس به منظور جلوگیری از تجمع پرسنل و آماده سازی نقاهتگاه جهت بیماران ترخیصی  از بیمارستان ها ومراکز درمانی نموده است.
 
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید