اخبار

شناسایی 1512 مورد جدید ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کشور

شناسایی 1512 مورد جدید ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کشور

 

سخنگوی وزارت بهداشت، جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید 19 در کشور را اعلام کرد.

به گزارش وبدا، دکتر جهانپور درخصوص جدیدترین آمار ابتلا به کووید 19 در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶۳۸۹ نفر رسیده است، تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
دکتر جهانپور با بیان اینکه تاکنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، گفت:  ۳۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی اظهار داشت: تاکنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

  همچنین سخنگوی ستاد مدیریت کرونا  دانشگاه اعلام کرد: با شناسایی ۶۸ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، که ۳۴ مورد آن مربوط به بیمان بستری و ۳۴ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۷۰۵ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۵۲ نفر جان باختند.


دکتر شکیبا اظهار داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۳۷۹ نفر جزو بیماران بستری و ۳۲۶ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۸۶۸ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۶۲۹ نفر ترخیص شده و ۱۸۷ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید