اخبار

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه
 
مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه گفت:در شبانه روز گذشته ۸ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۵۶۲ نفر رسید.
 
وی گفت:هم اکنون ۱۹۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
 
محمدی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۲۰ نفر رسید .
 
به گفته وی از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۷۹۸ نفر بستری و ۱۰۰۹۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
وی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۳۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا
🆔@k_health

 

همچنین دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۳ هزار و ۵۷۰ نفر رسید.

به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

وی با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۳۲۱ هزار و ۴۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: 3759 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته دکتر لاری تا کنون سه میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید