اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: سفرهای اخیر تابستانی کار دستمان می‌دهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: سفرهای اخیر تابستانی کار دستمان می‌دهد

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه همچنان در وضعیت هشدار کرونا قرار داریم، گفت: این احتمال هست که به خاطر افزایش سفرهای تابستانی در تعطیلات اخیر شاهد افزایش مبتلایان در روزهای آینده باشیم.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قرار گیری استان در وضعیت هشدار کرونا، گفت: فعلا تغییری در تعداد مبتلایان نداشته ایم، اما پیش بینی می شود با توجه به سفرهای مردم در تعطیلات اخیر آمار مبتلایان طی روزهای آینده افزایش یابد.

دکتر مرادی با انتقاد از رفتار برخی افراد و انجام سفرهای غیرضروری، گفت: متاسفانه در تعطیلات اخیر شاهد افزایش سفرهای تابستانی بودیم که این امر در روزهای آینده، استان را با افزایش آمار مبتلایان مواجه می کند.

وی به شلوغی جاده های شمال کشور اشاره کرد وافزود: قطعا از مردم استان کرمانشاه هم در این موج شلوغی حضور دارند و این شرایط احتمال افزایش مبتلایان در روزهای آینده را بالا می برد.

وی افزود: همچنین برگزاری تجمعی مراسم عروسی قبل از محرم، قطعا در چند روز آینده موجب افزایش مبتلایان استان خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به زرد بودن وضعیت استان، گفت: اگر مردم به همین روند ادامه داده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی خیال باشند، در روزهای آینده قرمز شدن وضعیت استان بعید نیست.

وی افزود: قرمز شدن وضعیت استان یعنی افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا و از مردم می خواهیم برای حفظ جان خود و عزیزانشان حتما رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند تا به این شرایط دچار نشویم.

دکتر مرادی یادآور شد: طولانی شدن بیماری کرونا نباید مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌ها دلسرد و خسته کند و مردم باید بدانند که کرونا هر لحظه در کمین آنهاست و این بیماری کوچک و بزرگ نمی شناسد و این امکان هست که قربانی بعدی کرونا خود آنها باشند.
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید