اخبار

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: فوت ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۱۹۹۲ بیمار جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: فوت ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۱۹۹۲ بیمار جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۵ نفر از آنها بستری شدند.
وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۳۳ هزار و ۹۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، اظهار داشت: ۳۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین اعلام کرد: تا کنون سه میلیون و ۳۸۰ هزار و ۲۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری در ادامه یادآور شد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه

 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۷۱۴ نفر رسید.

وی گفت ل هم اکنون ۲۱۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه به ۵۳۹ نفر رسید .

به گفته وی از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۱۲۳ نفر بستری و ۱۰۳۸۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻

🆔@k_health

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید