اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۱۴ هزار مورد محتوای آموزشی تولید کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۱۴ هزار مورد محتوای آموزشی تولید کرد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتلاش اساتید و اعضای هیات علمی بیش از ۱۴ هزار مورد محتوای آموزشی در این دانشگاه تولید و در سامانه نوید در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

دکتر «حبیب الله خزایی» در دومین نشست سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تعداد ۳۶۲ نفر از اساتید عضو هیات علمی و حق التدریس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ارایه محتوای آموزشی فعالیت قابل توجهی در آموزش مجازی در دانشگاه داشتند.

او گفت: در شرایط اپیدمی تصمیم گیری های انجام شده در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص نحوه آموزش تاکنون بر مبنای حفظ سلامت دانشجویان استوار بوده است.

او مجازی شدن کلاس های تئوری در دانشگاه تا پایان بحران کووید ۱۹ را از مهمترین تصمیمات دانشگاه دانست و گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون سه هزار و ۱۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه از آموزش مجازی بهره مند شدند و سایر دانشجویان نیز از جمله رزیدنت ها، اینترن ها و دوره های کارورزی و کارآموزی ناگزیر به شرکت در کلاس‌های عملی بودند که این کلاس‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به شرایط کرونایی برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: از دیگر دغدغه های ما در معاونت آموزشی دانشگاه برگزاری آزمون ها بود که با تصمیمات و اقدامات انجام شده در ماه گذشته بیش از ۱۰ آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی و به بهترین نحو و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

دکتر خزایی افزود: تقویت مهارت اساتید عضو هیات علمی در تدوین و تهیه محتوای الکترونیکی، نظارت بر محتوای آموزشی برای بهبود کیفیت آنها و بهره مندی دانشجویان از ۱۰ درصد محتوای آموزشی به صورت آنلاین با استفاده از نرم افزارهای ادوبی کانکت، اسکای روم و سایر نرم افزارها و ایجاد زیرساخت های لازم برای مشارکت بیشتر دانشجویان در کلاس های مجازی از مواردی است که در ترم آینده به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید