اخبار

پیام آسمانی شد

پیام آسمانی شد

«پیام رحمانی» پرستار اورژانس بستری بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دوشنبه شب جان به جان آفرین تسلیم کرد و نام خود را در میان ۶ تن دیگر از مدافع سلامت آسمانی استان کرمانشاه به ثبت رساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی با تسلیت آسمانی شدن این پرستار مدافع سلامت، نوشت: با اندوه بسیار، جامعه دلاور و ایثارگر پرستاری اینک یکی از فرزندان رشید و عزیز خود را بر سر پیمان برای مراقبت و پاسبانی از سلامت مردم از دست داده است.

در متن پیام دکتر «محمودرضا مرادی» آمده است: متاسفانه این زخم هر از گاهی تازه شده و اندوه دل ما هر بار عمیق تر و جان خراش تر می شود و با ناباوری شاهد پرپرشدن هم رزمان تلاشگری می شویم که جان خود را در این مسیر سخت اما پر افتخار از دست می دهند.

در ادامه این پیام آمده است: با آسمانی شدن این انسان‌های ارزشمند، مظلومیت خادمان سلامت از سویی و استواری و پایداری آنان در مبارزه نفس گیر و فرسایشی با کرونا بیش از پیش آشکار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: بیایید باور کنیم که کرونا افسانه و یا موضوعی عادی و کم ارزش نیست و گواه این ادعا بیش از ۵۵۰ فوت شده در استان است که در صف آنان مدافعان دلیر سلامت هم قرار دارند و بدانیم که هر کوتاهی و بی توجهی ما تیری است که بر جانی می نشیند و خانواده ای را برای همیشه داغدار می کند.

دکتر مرادی در پیان همچنین آورده است: از سوی همه همکاران دانشگاهی، عروج پرستار صبور و وظیفه شناس شادروان مدافع سلامت شهید پیام رحمانی را به خانواده داغ دیده ، همکاران و دوستانشان به ویژه همکاران مجتمع بزرگ امام رضا (ع) تسلیت می گویم و امیدوارم این داغ تازه، پایانی بر کابوس مرگ همکاران در جدال با ویروس منحوس باشد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی عروج «پیام رحمانی» را تسیلت گفت و نوشت: روح بلندجلیل القدر مرحوم مغفور پیام رحمانی از پرستاران ایثارگر و خدوم پرستاری بیمارستان امام رضا (ع) به ملکوت اعلی پیوست. شیرمردی که بنا به گواه همکاران در ارایه خدمت خالصانه و صادقانه به بیماران بی نظیر بود. او با وجود اینکه اینکه در بخش حساس اورژانس انجام وظیفه می کرد ولی بارها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این مسیر شربت شهادت نوشید و امروز و روحش به ملکوت اعلی پیوست.

در ادامه پیام پورمیرزا آمده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترمشان و همه همکاران زحمتکش و تمامی ایثارگران عرصه سلامت ایران عزیز به خصوص جامعه پرستاری کرمانشاه تسلیت عرض نموده از خدای بزرگ برای آن شهید غفران الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندم.




۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید