اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز اورژانس

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز اورژانس
 
رییس دانشگاه در پیامی روز اورژانس را به همکاران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
 
                        "به نام خدا" 
 
بیست و ششم شهریورماه ۹۹، چهل و پنجمین سالگرد فعالیت اورژانس‌ کشور را به جامعه زحمت کش و همیشه در صحنه فوریت های پزشکی تبریک می گویم .
 
همراهی همیشگی و کوشش های شبانه روزی پرسنل شریف اورژانس در طی تمامی این سالها در سراسر کشور و زحمات قابل تقدیر همکاران در استان به ویژه در بحران های پیاپی نشانی از تعهد و دلبستگی این عزیزان به وظیفه خطیر و مقدس نجات جان انسان ها است.
 
علاوه بر آن، در این ایام نیز سنگینی بار انتقال بیماران مشکوک به کرونا، علی رغم خطرات و احتمال بالای آلودگی، یکی از دوران های طلایی ایثارگری پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی می باشد که به حق شایسته قدردانی بوده و باور من این است که مردم شریف استان نیزقدر این ایثارگری ها را به خوبی می دانند.
 
ضمن سپاس فراوان ، از همه همکاران اورژانس پیش بیمارستانی می خواهم کماکان با حفظ روحیه نجاتگری و انسان دوستی، خود را هم به علم روز و هم توانمندی جسمی و روحی بیارایند و با سرعت عمل و مراقبت از تک تک بیماران و مصدومان، تمامی مراحل، از کمک خواهی و تماس، تا حضور در محل، مراقبت های اولیه و انتقال به مراکز را با نهایت جدیت، احترام و مراقبت انجام داده و قداست نجات بخشی خود را همواره حفظ نمایند.
 
آرزومند سلامت و موفقیت همه همکاران عزیز در حوزه اورژانس در  گستره استان هستیم.
 
                         دکتر مرادی 
                         رییس دانشگاه
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید