اخبار

دکتر یحیی پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رئیس پردیس خودگردان دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر علیرضا احمدی

دکتر یحیی پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رئیس پردیس خودگردان دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر علیرضا احمدی
 
طی حکمی از سوی دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر یحیی پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رئیس پردیس خودگردان دانشگاه منصوب شد.
 
دکتر پاسدار متخصص تغذیه و رژیم درمانی و فارغ التحصیل از کالج سلطنتی لندن است .

از سوابق اجرایی وی می توان مدیر گروه بهداشت خانواده ، مدیر گروه علوم تغذیه، معاون اداری - مالی دانشکده بهداشت،رئیس دانشکده بهداشت ، مسئول راه اندازی و اولین رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی در غرب کشور را نام برد.

سر دبیر و مدیر مسئول مجله علمی - پژوهشی دانشگاه (بهبود)، سردبیر مجله International Journal of Health & Life Sciences ،یکی از محققین اصلی مطالعه 13 هزارنفری کوهورت روانسر، 
 دبیر کمیسیون ملی اعتبار بخشی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت ودرمان  وآموزش پزشکی،  مجری و همکار بیش از 114 طرح تحقیقاتی مصوب دانشگاه و نیز چاپ بیش از 110 مقاله علمی و ۵۰ مقاله IsI از دیگر سوابق اجرایی دکتر پاسدار است که می توان به آن اشاره کرد.

 

 گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر علیرضا احمدی عهده دار بوده است که دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد.


جناب آقای دکتر علیرضا احمدی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.
بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی مدیریت امور بین الملل و ریاست پردیس خودگردان دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

دکتر محمودرضا مرادی

رئیس دانشگاه

 

تاا

الل

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید