اخبار

ارائه ۴۵۵۸ نفر_ساعت خدمات آموزشی مجازی در کتابخانه مرکزی دانشگاه

ارائه ۴۵۵۸ نفر_ساعت خدمات آموزشی مجازی در کتابخانه مرکزی دانشگاه


مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه از ارائه ۴۵۵۸ نفر_ساعت خدمات آموزشی مجازی در نیمه اول سال ۹۹ در کتابخانه مرکزی دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فاطمه رجعتی در خصوص چگونگی ارائه این خدمت گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه علی رغم شرایط خاص اپیدمی کرونا با هدف ارتقاء دانش و مهارت کاربران و با استفاده از امکانات موجود از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی مجازی، ۴۵۵۸ نفر - ساعت خدمات آموزشی در خصوص منابع اطلاعات الکترونیکی موجود به کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی ارائه نموده است.

دکتر رجعتی افزود : برنامه کارگاه‌ها به صورت مدون تا پایان سال بر اساس تقویم آموزشی قابل دسترس از طریق آدرس :‌centlib.kums.ac.ir/fa/educationalcalendar/centerlibrar ادامه خواهد داشت.

وی در پایان این چنین به میزان رضایمتندی اشاره کرد که: ارزشـیابی کارگاه های مـذکور نشان از رضایتمنـدی حـداکثری کابران داشـته است.

گفتنی است کتابخانه مرکزی با اسـتفاده از امکانات موجــــود مبـــــادرت بــــه ضـــــبط و بارگـــــذاری کارگـــــاه هـــــای برگزار شـــــده در وبســـــایت کتابخــــانه مرکزی نموده و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس فوق فایل ها را دریافت نمایند.
۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید