اخبار

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه/ ۶ فوتی دیگر در استان

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه/ ۶ فوتی دیگر در استان
 
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه گفت:در شبانه روز گذشته ۵۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۳۵۰ نفر رسید.
 
به گفته وی هم اکنون ۴۱۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
 
محمدی اظهارداشت:تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ نفر می باشد که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه محمدی گفت:در شبانه روز گذشته دو نفر در شهرستان اسلام آباد غرب و یک نفر در شهرستان کنگاور در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
 
او گفت:بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۳۵ نفر ، در اسلام آباد غرب به ۵۲ نفر و در کنگاور به ۲۳ نفر رسید.
 
محمدی گفت:با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۹۲ نفر رسید.
 
به گفته وی از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۴۹۹ نفر بستری و ۱۱۵۰۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
وی همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
 
۴ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید