اخبار

فعلا توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا نداریم

فعلا توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا نداریم

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این ارتباط با اعلام اینکه واکسن آنفلوآنزا هنوز در کشور توزیع نشده است، گفت: قرار است در مرحله اول ۱۳ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا به استان تحویل شود که مخصوص کادر بهداشت و درمان است.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: فعلا در این مرحله توزیعی برای مردم از طریق داروخانه‌ها نداریم و در مراحل بعدی توزیع واکسن میان مردم صورت خواهد گرفت.

او مجموع سهمیه درخواستی استان از واکسن آنفلوآنزا را ۲۵۰ هزار دُز ذکر کرد وگفت: در مراحل بعدی توزیع واکسن، گروه های در معرض خطر در اولویت خواهند بود.

وی اظهارداشت: به محض اینکه مراحل توزیع بعدی صورت گیرد و سهمیه واکسن به استان اختصاص یابد، کار توزیع آن را براساس پروتکل های ابلاغی انجام خواهیم داد.

۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مورد آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه اکنون ۴۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۹۶ نفر رسید.

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲ هزار و ۶۹۱ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۶۲۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

به گفته او، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۶۷ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید