اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد
 
 
امروز نهم مهرماه در مراسمی ضمن قدردانی از زحمات دکتر مازیار طهماسبی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب، دکتر شهرام روشنی نژاد به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.
 
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه گفت:فرماندار شهرستان سرپل ذهاب همواره در حوزه سلامت همراهی های بسیار خوبی در شرایط بحرانی  کووید ۱۹  داشته اند که این حمایت ها قابل تقدیر است .
 
وی اظهار داشت:دکتر طهماسبی تلاشها و اقدامات ارزشمندی در بحث زلزله و همچنین کووید ۱۹ داشتند و در این مدت در مواجه با این بحران ها با جان و دل تلاش کردند و از نظر فنی و شاخص ها نیز در مدیریت شبکه بسیار موفق عمل کرد.
 
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز ضمن تقدیر از اقدامات کارکنان و مدیران سخت کوش و پرتلاش حوزه بهداشت و درمان گفت: از زحمات دکتر طهماسبی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب درحفاظت از سلامت مردم در مقابله با کرونا سپاسگزارم.
 
جمالی نیا افزود:در این مدت نیروهای بهداشتی درمانی با ایثار و از خودگذشتگی در راستای حفاظت از  سلامت دیگران با تمام توان در حال فعالیت هستند که خدمات این عزیزان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
وی اظهار داشت:در شرایط بحرانی همواره تیم های اعزامی با پتانسیل بالا در زمینه بهداشت فعالیت داشتند و در این راستا به بهترین نحو خدمات  لازم به مردم ارائه شده  و رضایت مندی مردم شهرستان را به همراه داشته است.
 
همچنین دکتر روشنی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز گفت:اخلاق مداری ، تخصص علمی و احساس مسئولیت از ویژگی هایی است که یک مدیر موفق می تواند در انجام مسئولیت خود به بهترین نحو ممکن اقدام نماید.
 
وی اظهار داشت:امیدوارم با همراهی و همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در ارتقاء حوزه سلامت و بهداشت شهرستان سرپل ذهاب اقدامات قابل توجهی صورت گیرد.
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
ID@k_health
 
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید