اخبار

امحاء 2 تن انواع مواد غذایی فاسد

امحاء 2 تن انواع مواد غذایی فاسد



مدیر نظارت بر مواد غذایی ،آشامیدنی ، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو از کشف و امحاء 2 تن انواع مواد غذایی فاسد خبر داد.

دکتر شهریار مستوفی با اعلام این خبر گفت: درروز دوشنبه مورخ 21 مهرماه ، کارشناسان معاونت غذا ودارو به همراه کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان، نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اداره صمت طی بازدید از یک منزل مسکونی که به عنوان انبار مواد غذایی از آن استفاده می شد حدود 2 تن از انواع مواد غذایی فاسد وتاریخ مصرف گذشته توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه مواد غذایی فاسد در صورت عدم جمع آوری از سطح عرضه امکان بازگشت به چرخه تولید توسط برخی از شرکتهای غیر قانونی را دارند عنوان کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضایی نسبت به معدوم نمودن اقلام توقیفی اقدام شد.

دکتر مستوفی افزود: مقدار4800 کیلوگرم پنیر نیز توقیف و با توجه به اعتبار تاریخ مصرف ومجوزهای لازم ، از محصول نمونه برداری شده و جهت آزمایش های لازم به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو تحویل داده شد.

وی در پایان اشاره کرد: مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت مردم ایجاد کند، لذا از مردم عزیز خواهشمندم در خرید مواد غذایی به مجوزهای تولید و تاریخ مصرف توجه و دقت کافی را داشته باشند.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید