اخبار

سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پرواز درآمد

سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پرواز درآمد

 

 

 

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

"بهمن الماسی"، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه، از آغاز فرآیند ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سیمرغ در این دانشگاه خبر داد.

تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی در راستای پیشبرد اهداف جشنواره در ایام شیوع ویروس کرونا
 
مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ضمن دعوت از تمامی دانشجویان به حضور در این جشنواره خاطر نشان کرد: دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جامعه سلامت استان در مبارزه با ویروس کرونا، از تمامی دانشجویان، جامعه پزشکی و عموم مردم جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آورد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در ۵ بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی جشنواره «سیمرغ» شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

الماسی ادامه داد: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ ۱۵ مهر ماه آغاز و تا یکم دی‌ ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به جزئیات بخش های این جشنواره پرداخت و تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش «بخش آزاد» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم، «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود.

همچنین در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند با نظر هیات داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا می‌شود.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتخاب سفیران خود در بخش های گوناگون و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری به صورت مجازی  همزمان با شروع ثبت‌نام و فراخوان جشنواره به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به ایام شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در راستای رفاه حال و حفظ سلامت جامعه، دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاهی و عموم مردم استان کرمانشاه جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت این جشنواره، پیج اینستاگرام، آی دی کارشناسان جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فضای مجازی و یا شماره ذیل تماس حاصل نمایند.

سایت جشنواره؛  /https://festivalf.ir/

پیج اینستاگرام و تلگرام دبیرخانه جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ اینستاگرام؛  /Simorgh_kums  _ تلگرام؛ @Simorgh11_kums99  

آی دی کارشناسان جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت پاسخگویی به علاقه‌مندان؛ @Taha1362_m _ @M_hsn_1995

شماره تماس دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ 0833 8353943

 

 

۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید