اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی کرمانشاه دارد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی کرمانشاه دارد

رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد و با دارا بودن پتانسیل بالایی که در حوزه‌های مختلف دارد در بحث اشتغال و کارآفرینی در استان پیشرو است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر عبدی رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد و با دارا بودن پتانسیل بالایی که در حوزه‌های مختلف دارد در بحث اشتغال و کارآفرینی در استان پیشرو است.

او گفت : سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری راه اندازی شده است و قابلیت‌ها و اهمیت ویژه‌ای دارد.

دکتر عبدی افزود : ثبت اطلاعات در این سامانه باید به روز شود تا بر اساس آن برنامه ریزی‌های لازم در حوزه کارآفرینی به صورت دقیق و کاربردی انجام شود.

غلامحسین پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علم پزشکی کرمانشاه گفت : حوزه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده و اقدامات بسیار خوبی در راستای اشتغال و کارآفرینی استان توسط دانشگاه صورت گرفته است.

او گفت : با ثبت تمام پرونده‌ها و درخواست‌ها در پنجره واحد، این فعالیت‌ها بیشتر دیده خواهد شد و تصمیم گیری‌های لازم در حوزه کارآفرینی انجام خواهد می‌شود و منجر به صدور مجوز‌های بیشتر و تخصیص تسهیلات مورد نیاز در زمینه خواهد شد.

رشیدی مسئول دفترکارآفرینی واشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و تمام این زحمات با همکاری که در حوزه کارآفرینی و سامانه پنجره واحد ثبت می‌شود.

او گفت : با تلاش‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های اخیر جایگاه واقعی خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان به خوبی نشان داده است.

رشیدی افزود : ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در دانشگاه داریم. تا کنون نگاه ما به بخش خصوصی در بخش‌های مختلف درمان، غذا و دارو و دیگر بخش‌ها به دلیل توجه به سلامت مردم همواره نگاه نظارتی بوده، اما در حال حاضر علاوه بر آن، در دانشگاه از بخش خصوصی به خوبی حمایت می‌شود .
۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید