اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی پیامی هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ را به پژوهشگران و فناوران دانشگاه تبریک گفت
 
◽️متن پیام بدین شرح است:🔻🔻
 
                    "به نام خدا"
 
🖌پژوهش اصیل، هدفمند و پاسخگو و فناوری حاصل از آن از شاخص‌های اصلی توسعه پایدار بوده و در هفته پژوهش فرصتی دست می دهد تا ضمن تقدیر و سپاس از همه تلاشگران عرصه تحقیقات و فناوری، بار دیگر بر اهداف، ظرفیت ها، رویکردها، برنامه ها و اقدامات انجام شده تمرکز کنیم.
 
🖌طی سال گذشته،  پاندمی کووید ۱۹ اهمیت انجام پژوهش و فناوری پاسخگو (به هنگام و کیفی) و سلامت محور در قالب کار هماهنگ و تیمی را به سیاستگذاران و محققین علوم پزشکی سرتاسر جهان خاطر نشان ساخت.
 
🖌در این برهه به وضوح اثرات پژوهش هدفمند در حوزه دارو، مراقبت های بالینی و واکسن را در میزان موفقیت اقدامات بهداشتی، درمانی و آموزش همگانی علیه کووید-۱۹ شاهد بوده ایم.
 
🖌از سوی دیگر، نقش دانشگاه ها در توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غیر قابل انکار بوده و با تحول این مراکز آموزشی و تحقیقاتی به شکل دانشگاههای نسل سوم، تربیت افراد خلاق، نوآور، کارآفرین و تولید محصولات دانش بنیان، تجاری سازی دانش و تکنولوژی از رسالتهای دانشگاههای پاسخگو قلمداد میگردد. 
 
🖌در این راستا تمرکز بر کاربرد تحقیقات و فناوری مبتنی بر چالشها و نیازهای نظام سلامت، برنامه ها و نظامهای آموزشی کارآفرینانه و در نهایت تبیین ، توسعه و تعمیق ارتباط بین دانشگاه ها و صنعت و جامعه می بایست مد نظر قرار گیرد.
 
🖌دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با انجام وظایف بهداشتی، درمانی و ایفای وظایف آموزشی و تربیتی به عنوان رتبه نخست پژوهش در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ دو کشور و نیز دانشگاههای غرب کشور ، رتبه هشتم کل کشور و رتبه سوم فناوری در بین کل دانشگاههای علوم پزشکی کشور، در ترویج پژوهش هدفمند و پاسخگو، گسترش فناوری، ایجاد مراکز تحقیقاتی و کانون های فناوری و کارآفرینی ، تاسیس پژوهشکده ها، پارک سلامت کلان منطقه ۳ و ... تمام توان خود را به کار گرفته است.
 
🖌این دانشگاه در شناسایی نوآوران، فناوران و صاحبان ایده در راستای تشکیل شرکت های دانش بنیان با ارایه حمایت های مالی/عملیاتی و مشاوره های تخصصی، در راستای اهداف فوق، اقدامات درخوری انجام داده است.
 
🖌اینجانب با تبریک هفته پژوهش و فناوری، صمیمانه از تلاشهای عالمانه اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران ، فناوران و دانشجویان گرامی دانشگاه و نیز مدیران و کارکنان حوزه پژوهش تقدیر نموده و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان، توفیق روز افزون مجموعه را در استمرار تلاش متعهدانه برای تحقق اهداف عالیه نظام سلامت را از خداوند متعال خواستارم.
 
             دکتر محمود رضا مرادی
                   رییس دانشگاه
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید