اخبار

شب یلدا "فیلیمو" و "نماوا" و "آیو" را رایگان ببینید

شب یلدا "فیلیمو" و "نماوا" و "آیو" را رایگان ببینید

پیام رسان های بومی برای نمایش اطلاعیه ها و پیام های ستاد ملی مدیریت کرونا و قرارگاه عملیاتی این ستاد و برخی سایت های نمایش فیلم درخواستی(VOD) جهت پخش فیلم، سریال و دیگر محتواها در شب یلدا به صورت رایگان، آمادگی خود را اعلام کردند.

به گزارش وبدا، محمد جواد شکوری مقدم، مدیرعامل شرکت فناوران ایده پرداز صبا نیز در نامه ای به محبی نظر، مسئول کارگروه فناوری و دولت الکترونیک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که از ساعت 18 روز یکشنبه 30 آذر تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه 1 دی ماه، پخش رایگان تمامی فیلم ها، سریال ها و دیگر محتواهای موجود در "فیلیمو" انجام خواهد شد.

محمد حسین حافظی پور، مدیرعامل باران تلکام(شرکت برید فناور آریان) نیز در نامه ای به احسان محبی نظر، اعلام کرد که پخش محتواهای موجود "آیو" در شب یلدا از 30 آذر تا 1 دی برای عموم مردم رایگان است.

همچنین آیدا مصباحی، مدیر ارشد اجرایی "نماوا" در نامه ای به محبی نظر اعلام کرد که از ساعت 6 عصر روز 30 آذر تا ساعت 3 بامداد روز 1 دی به جز محتواهای اختصاصی نماوا، برنامه همرفیق و سریال قورباغه به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید