اخبار

دکتر لیبا رضایی سرپرست دانشکده توانبخشی کرمانشاه شد

دکتر لیبا رضایی سرپرست دانشکده توانبخشی کرمانشاه شد
دکتر لیبا رضایی سرپرست دانشکده توانبخشی کرمانشاه شد
 
دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی حکمی دکتر لیبا رضایی را به عنوان سرپرست دانشکده توانبخشی این.دانشگاه منصوب نمود.
 
دکتر رضایی دانش آموخته دکترای تخصصی کاردرمانی ، عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که سابقه بیش از دو دهه کار بالینی به عنوان کاردرمانگر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را  دارد. 
 
وی  یکی از پژوهشگران فعال  دانشگاه  بوده و  کسب  عنوان پژوهشگر برتر را درچندین سال متوالی داشته است.  دکتر رضایی دارای بیش از 40 مقاله در نشریات  علمی معتبر داخلی و خارجی و بالاترین اچ ایندکس در بین اعضای هیئت علمی کاردرمانی در سطح کشور می باشد. 
 
دکتر رضایی که تاکنون در گروه روانپزشکی مشغول به کار بوده است در فعالیت های آموزشی این گروه  و هدایت پایان نامه های کارشناسی ارشد، اینترنی و دستیاری و تدریس دروس مربوط به توانبخشی همکاری داشته است. از دیگر فعالیت های علمی ایشان برگزاری سمینارها و وبینارهای علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود می باشد. 
 
از سوابق مدیریتی وی می توان به  به مسئولیت گروه کاردرمانی مرکز آموزشی درمانی فارابی و معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات اختلالات خواب، مسئولیت واحد EDU مرکز آموزشی درمانی فارابی ، و مسئولیت راه اندازی دانشکده علوم توانبخشی اشاره کرد.

 

77

 
 
 
۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید