اخبار

پذیرش استعفای رییس دانشکده دندانپزشکی و تقدیر رییس دانشگاه از دکتر پورمتعبد

پذیرش استعفای رییس دانشکده دندانپزشکی و تقدیر رییس دانشگاه از دکتر پورمتعبد
 
 
چندی پیش،  دکتر پورمتعبد رییس دانشکده دندانپزشکی ، ضمن ارسال نامه ای به رییس دانشگاه علوم‌پزشکی از سمت خود استعفا داده و خواستار پذیرش آن شدند.
 
 امروز دوشنبه دکتر مرادی با پذیرش استعفای ایشان ، از وی به خاطر تمام زحمات و تلاش ها در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی نمود.
 
متن تقدیر بدین شرح است.
 
 
استاد گرامی جناب آقای دکتر پورمتعبد 
 
سلام علیکم
 
پذیرش مسوولیت دانشکده دندانپزشکی در زمانی که این مجموعه با توجه به مسائل پیش آمده نیازمند مداخله فردی کارآزموده و مصلح جهت ساماندهی امور بود ، قابل تقدیر بود.
 
 همچنین تلاش های ثمربخش شما و بکار بردن تجربه و توان خود در حل و فصل مشکلات ، پیگیری مسایل آموزشی،  پژوهشی،  دانشجویی ، پشتیبانی و... برای توسعه دانشکده شایسته سپاسگزاری است.
 
حال همانگونه که در نامه خود مرقوم نموده و برآورد کرده اید که وظایف و ماموریت خود را بر اساس برنامه ریزی کلان دانشگاه به انجام رسانده اید ، با نشان دادن بلوغ فکری و بزرگ منشی یک استاد پیشکسوت ، خواستار پایان‌مسوولیت خود در دانشکده می باشید ، با احترام و تقدیر بسیار، ضمن پذیرش استعفای جنابعالی ، از خداوند بزرگ صحت ، سلامت و توفیق روزافزون تان را خواستارم و امیدوارم این دانشگاه  همچنان از همفکری و راهنمایی شما  به عنوان یک ظرفیت اجتماعی و دانشگاهی ارزشمند بهره مند گردد.
 
همچنین از همه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده در همراهی با جنابعالی برای گذر از مرحله گذار و راه یافتن به مرحله ثبات و پیشرفت دانشکده و ان شاالله تداوم فضای همکاری و همدلی ممنونم.
 
دکتر دکتر مرادی 
رییس رئیس دانشگاه
 
لبب
۲۹ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید