اخبار

تیم‌های تخصصی بسیج پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه اعزام می‌شوند

تیم‌های تخصصی بسیج پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه اعزام می‌شوند

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه، از اعزام تیم‌های عمومی طرح شهید رهنمون و تیم‌های تخصصی به مناطق کمتر برخوردار استان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

«حامد بهرامیان» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تیم‌ها به صورت هماهنگ از ۱۵ بهمن ماه به ۱۷ منطقه کمتر برخوردار در سطح استان کرمانشاه اعزام می شوند.

او گفت: این تیم ها در سطح شهرستان کرمانشاه به محلات آقاجان، آناهیتا، ده پهن، کیهانشهر، حکمت آباد، باغ ابریشم، کرناچی، مسکن مهر بهزیستی شهرک سجادیه اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: در شهرستان های تابعه استان کرمانشاه نیز این تیم ها به منطقه شهرستانی اسلام آبادغرب، چشمه کبود هرسین، دهلر کنگاور، خزل غربی کنگاور، چم زرشک ثلاث باباجانی، باینگان پاوه و منطقه کلاشی و بیوله جوانرود اعزام می شوند.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همچنین ۶ تیم اعزام تخصصی و چند تخصصی نیز در دهه فجر صورت می‌گیرد، گفت: تیم چندتخصصی شامل تخصص های قلب و عروق، روانپزشکی، داخلی، مغز و اعصاب، روانشناسی و تغذیه به سرای سالمندان پدر و تیم چند تخصصی روانپزشکی، عفونی و مغز و اعصاب به سرای سالمندان مادر اعزام می شوند.

وی اعزام چندتخصصی شامل تخصص های داخلی، عفونی، قلب و عروق، روانپزشکی، اورولوژی به محله ده پهن،  اعزام تک تخصصی اطفال به شیرخوارگاه معتضدی،  اعزام تک تخصصی اطفال به مرکز نگهداری از اطفال و اعزام چند تخصصی شامل تخصص های قلب و عروق، داخلی، روانپزشکی، ارتوپدی و روانشناسی به زندان دیزل آباد را از دیگر اعزام های بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد.

بهرامیان، برپایی ایستگاه سلامت شامل تب سنجی، سنجش سطح اکسیژن خون، سنجش فشارخون و تست قند خون در محل استانداری کرمانشاه برای رابطین امور بانوان ادارات در تاریخ ۱۴ بهمن و همچنین توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۴۰۰ بسته بهداشتی در ایام الله دهه مبارک فجر را در دستور کار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه دانست.

او گفت: کل خدمات رایگان و ارایه دارو و خدمات پیگیری و ارجاعات جهت مراکز پاراکلینیکی نیز به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.

۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید