اخبار

استاندار کرمانشاه: مردم در آستانه سال نو همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

استاندار کرمانشاه: مردم در آستانه سال نو همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

استاندار کرمانشاه گفت: در آستانه سال جدید از مردم انتظار داریم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت با پیک جدید بیماری کووید ۱۹ مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایرنا «هوشنگ بازوند» روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص افزایش شیب ملایم بستری‌ها و بیماران سرپایی در استان ها گزارش هایی ارایه شد و یکی از این استان ها که با شیب ملایم بسترها روبرو می باشد، کرمانشاه است که هر چند این شیب کم است اما این نگرانی وجود دارد که رشد و افزایش میزان بستری ها منجر به افزایش میزان فوتی ها شود.

وی بیان داشت: در آستانه سال جدید و شروع خریدهای نوروزی از مردم استان انتظار داریم که همچنان مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا با افزایش میزان بستری ها و فوتی ها روبرو نشویم و انشاالله سال جدید را بدون مشکل از لحاظ بیماری آغاز کنیم که این مهم مستلزم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

مقام عالی کرمانشاه با اشاره به فعال شدن کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در آستانه سال جدید تصریح کرد: طبیعی است که در آستانه سال جدید کسب و کارها فعال می شوند و اگر این شیوه نامه ها رعایت نشود با افزایش میزان بستری ها و بیماران سرپایی روبرو خواهیم شد و با افزایش میزان بستری ها با افزایش فوتی ها مواجه خواهیم شد لذا با افزایش فوتی ها مجبور خواهیم بود که دوباره طرح محدودیت ها و ممنوعیت ها را نیز اجرایی کنیم.

وی یادآور شد: با اجرای محدودیت ها و ممنوعیت ها شغل و کسب و کارها نیز دچار خسارت خواهد شد و این موضوع باعث می شود که در ایام خرید برای نوروز بعضی از شغل ها درآمد خود را از دست بدهند لذا رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

استاندار کرمانشاه در خصوص اعمال محدودیت تردد در شهرستان های استان با وضعیت زرد گفت: در این شهرستان ها همچنان محدودیت منع تردد وجود دارد.
رنگ بندی جدید شهرستان های کرمانشاه اعلام شد

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز اعلام کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب و سنقر و کلیایی هم اکنون در وضعیت آبی و شهرستان های پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، کنگاور و هرسین در وضعیت زرد قرار دارند.
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید