اخبار

افزایش 8 درصدی واحدهای تولیدی و کارگاهی در سال 99

افزایش 8 درصدی واحدهای تولیدی و کارگاهی در سال 99

مدیر نظارت بر مواد غذایی، ارایشی و بهداشتی دانشگاه از افزایش 8 درصدی واحدهای تولیدی و کارگاهی غذایی، ‌آشامیدنی،‌ آرایشی و بهداشتی در سال 99 با وجود بیماری کرونا و اشتغال زایی برای 77 نفر به عنوان مسئول فنی در این واحدها خبر داد.

دکتر شهریار مستوفی در گفتگو با میزخبر روابط عمومی دانشگاه گفت: در سال 99 تاکنون 27 پروانه بهره برداری جدید جهت 16 واحد تولیدی کارگاهی و 11 واحد تولیدی کارخانه ای در استان صادر گردیده است.

وی خاطرنشان ساخت: در این خصوص 106 پروانه ساخت جهت محصولات مختلف غذایی،آّشامیدنی،آرایشی و بهداشتی نیز صادر گردیده است. در سال جاری 49 نفر به عنوان مسئول فنی در واحدهای تولیدی و کارگاهی مشغول کار شدند و پروانه فعالیت آنها صادر گردیده است.

دکتر مستوفی ادامه داد: لازم به ذکر است در راستای ساماندهی شرکتهای پخش آرایشی و بهداشتی نیز 32 شرکت پخش آرایشی و بهداشتی موفق به اخذ مجوز از این معاونت گشته و 28 نفر به عنوان مسئول فنی در این شرکت های پخش موفق به اخذ پروانه فعالیت شده اند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، ارایشی و بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: در سال جاری 66 گواهی بهداشت صادرات جهت واحدهای تولیدی استان با وزن 13 هزار و 784 تن مواد غذایی صادر گردید که رقم بسیار قابل توجهی در خصوص صادرات محصولات غذایی استان می باشد.


۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید