اخبار

بیمارستان‌های گیلانغرب و گنگاور به دستگاه بی‌خطرساز پسماند مجهز شد

بیمارستان‌های گیلانغرب و گنگاور به دستگاه بی‌خطرساز پسماند مجهز شد
 مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه بی‌خطرساز پسماند در بیمارستان‌های الزهرا (س) گیلانغرب و شهید چمران کنگاور خبر داد.
 
دکتر «تورج شیرزادیان» روز جمعه در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه افزود: ۲ دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی ۵۰۰ و ۶۰۰ لیتری به روش اتوکلاو در بیمارستان های الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب و شهید چمران شهرستان کنگاور با هدف رفع معضل زباله‌های عفونی در این مراکز نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.  
 
او، ارزش ریالی تقریبی این ۲ دستگاه را نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از اوایل پاندمی کرونا تاکنون۶ دستگاه بی خطرساز پسماند جهت مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه با اعتباری نزدیک به چهار میلیارد تومان خریداری شده است.
 
مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: اکنون دستگاه‌های مراکز فارابی، کنگاور،  آیت‌الله طالقانی و گیلانغرب مورد بهره برداری قرار گرفته و با پیگیری های انجام شده دستگاه‌های مراکز سرپل‌ذهاب و سنقر و کلیایی نیز به زودی نصب خواهد شد.
 
شیرزادیان افزود: با مساعدت رییس و معاون توسعه دانشگاه، هفته گذشته تامین اعتبار خرید پنج دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی دیگر نیز مورد تایید قرار گرفته و به زودی مقدمات خرید این تجهیزات برای سایر مراکز تابعه دانشگاه که نیازمند به این دستگاه ها هستند آغاز می گردد تا دانشگاه با این اقدامات و خریدهای بی سابقه یک گام به دانشگاههای سبز نزدیک تر شود. ‌ 
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید