اخبار

پیام تبریک مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه به مناسبت روز مهندس ​

پیام تبریک مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه به مناسبت روز مهندس  ​
 
دکتر شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه در پیامی بدین شرح روز مهندس را تبریک گفت:
 
به نام خدا
 
مهندسی علمی است که تمام ویژگی های هنر را دارد! بدون هنرمند بودن، نمی توانید تصورات خود را بر روی بوم زمین ترسیم کنید.
 
پنجم اسفند ماه سالروز تولد ابوجعفر نصیرالدین محمد بن حسن طوسی دانشمند بزرگ ایرانی عرصه های ریاضی، نجوم، حکمت و صدارت را به یکایک مهندسین کشور بالاخص عزیزان شاغل در حوزه های مدیریت تجهیزات پزشکی، مدیریت عمرانی، مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات و بهداشت محیط دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
 
سال سنگینی که روزهای پایانی آن را در حال گذار هستیم و آغاز هولناک آن را از یادها نخواهیم برد، بدون شک برگ زرینی بر افتخارات بی نظیر عزیزان دانشگاه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی افزود که براستی در هر سختی، آسانی و فرصتی مستتر است.
 
افزون بر مدیریت هوشمندانه و کارآمد شما کارشناسان تجهیزات پزشکی در ایام پاندمی کرونا که با ارتقاء بی سابقه کمی و کیفی تجهیزات و ملزومات پزشکی همراه گردید و به قولی به قدر ده سال و بلکه بیشتر پیشرفت کردیم، احراز جایگاه اول در میان مدعیان بزرگ کشور برای دومین سال پیاپی، جایگاه شما را بر سینه ستبر این دیار ماندگار نمود.
 
اعتقاد راسخ و خالص، اراده و ممارست یکایک شما را در تمامی حوزه های ستادی، بیمارستانی، آکادمی، تولید و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی ارج نهاده و برایتان تندرستی و موفقیت از درگاه خداوندی مسالت می نمایم. 
 
دکتر تورج شیرزادیان
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه
 
🆔️@k_health
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید