اخبار

احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای کمربندی شرقی کرمانشاه با همکاری خیرین حوزه سلامت

احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای کمربندی شرقی کرمانشاه با همکاری خیرین حوزه سلامت

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون ۲ بیمارستان به کمک خیرین در استان در حال ساخت است، گفت: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب در حال ساخت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی یکشنبه شب در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و خیرین حوزه سلامت استان برای احداث پایگاه جاده‌ای افزود: پس از زلزله کرمانشاه جلوه بسیار خوبی از همکاری خیرین به ویژه خیرین سلامت در تمام زمینه‌ها ایجاد شد.

او گفت: بیش از ۶۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان ساخته شد که حدود ۹۰ درصد آنها به بهره‌برداری رسیده و در حال ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق زلزله زده است.

وی اظهار داشت: با همت آقای شکری خیر کرمانشاهی، کار ساخت همراه سرای بیمارستان محمد کرمانشاهی به اتمام رسیده و همراه سرای بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه نیز در حال ساخت است که این اقدام خیرخواهانه بسیار قابل تقدیر و کمک بسیار زیادی به همراهان بیماران و حفظ آرامش آنها می‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: خوشبختانه این فرهنگ در جامعه ما ایجاد شده و خیران در بحث بهداشت و درمان همچون مدرسه‌سازی مشارکت بسیار خوبی دارند و از تمام این عزیزان سپاسگزارم.

دکتر مرادی افزود: احداث ۲ پایگاه امداد و نجات در کمربندی غربی و شرقی کرمانشاه به دلیل بُعد مسافتی که تا مرکز شهر دارند کاری بسیار بزرگ و نجات بخش خواهد بود.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان جامع زنان در استان از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم با همراهی و همکاری موثر خیران حوزه سلامت کار ساخت آن در محل بیمارستان معتضدی کرمانشاه آغاز شود.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت: توافق‌نامه سه جانبه‌ای بین وزارت بهداشت، مجمع خیرین سلامت کشور و مجمع خیرین وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساخت ۱۰۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای در کشور منعقد شده که ساخت سه پایگاه به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته است.

دکتر «مسعود قلعه‌سفیدی» افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مجمع خیرین سلامت استان، زمین مورد نیاز برای پروژه احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در کمربندی شرقی کرمانشاه را خیر کرمانشاهی حاج «مریدعلی محمدی» به دانشگاه اهدا کرده و تفاهم نامه همکاری ساخت نیز با آقای «حیدر پی سپار» دیگر خیّر کرمانشاهی بسته شد.





۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید