اخبار

دانشگاه علوم پزشکی پیشرو در دیجیتال مارکتینگ سلامت

دانشگاه علوم پزشکی پیشرو در دیجیتال مارکتینگ سلامت


مسئول دفترکارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دنیای مدرن امروز، روش‌های سنتی بازاریابی به روشی گران و کم اثر تبدیل شده است .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه محمد رشیدی مسئول دفترکارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دنیای مدرن امروز، روش‌های سنتی بازاریابی به روشی گران و کم اثر تبدیل شده است و دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) جایگاه تازه‌ای در کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط به‌دست آورده است.

او گفت : در محیط دیجیتال، بازار هدف کاملاً مشخص بوده و به دلیل قابلیت در طبقه‌بندی مخاطبان، این امکان وجود دارد که فرآیند بازاریابی، اثربخش‌تر باشد.

رشیدی افزود : علاوه بر آن، از طریق این روش از تبلیغات، فاصله معرفی محصول تا ورود مشتری به سایت و یا درگاه خرید، تنها با چند کلیک میسر است.

او افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه پیشرو در دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت در کشور است.

رشیدی ادامه داد : براساس سند نقشه راه توسعه پنج ساله سلامت استان کرمانشاه، کمیته دیجیتال مارکتینگ سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار در کشور تشکیل شد.

او افزود : هدف از راه اندازی این کمیته تقویت فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه و اطلاع رسانی در خصوص محصولات سلامت محور تولید شده در بخش دولتی و خدماتی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه سلامت ارائه می‌شود.

رشیدی گفت : جذب توریست سلامت، جذب دانشجوی خارجی، جذب همکاری‌های بین المللی در تحقیقات و مسائل آموزشی، تلاش برای مدیریت و افزایش فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دیگر اهداف راه اندازی این کمیته است .
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید