اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی بهداشت

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی بهداشت
 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی پیامی روز جهانی بهداشت راتبریک گفت.

    «به نام خدا»
 
نظام بهداشت کشور در قرنی که در سال پایانی آن قرار داریم،  بحران های متعددی را از سر گذرانده و همه گیری های خطرناک و مرگ آوری را تجربه و مدیریت کرده است.
 
اما به جرات می توان گفت سخت ترین آزمون و فراگیرترین بحران در این بخش همانا پاندمی کرونا بوده است که در یک سال گذشته نگهبانان بهداشت جامعه را به چالشی جدی فراخواند.
 
درگیری تمامی اجزای بهداشت استان ، از بهورزان عزیز تا اساتید فوق تخصص، آن هم بدون ادعا و در عین گمنامی و دلسوزی برای پیشگیری و مدیریت کرونا در این مقطع ۱۴ ماهه واقعا ستودنی ست .
 
حال که این سال از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت سال مدافعان سلامت نامگذاری گردیده است ، از طرف خود و هیات رییسه دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه از یکایک همکاران عزیزم تقدیر می کنم و به یقین می دانم اگر این مجاهدت های خاموش و گمنام نبود، به مراتب روزهای دشوارتر و وحشتناک تری را سپری می کردیم.
 
اکنون نیز که استان در بحران کرونا قرار داشته و وضعیت خطرناکی را شاهد هستیم،  این همکاران زحمتکش در کنار سایر مدافعان سلامت در بخش های درمانی،آموزشی و پشتیبانی باید بیش از پیش در میدان مبارزه ، جانانه جنگیده و چون همیشه به امید خدا از این امتحان طاقت فرسا سربلند بیرون بیایند.
 
ضمن تبریک روز جهانی بهداشت،امیدوارم درسال پیش رو بتوانیم با همکاری مردم، پایان کرونا را رقم زده و مردم شریف استان با خوش دلی و سلامت قدم در قرن جدید بگذارند.
 
دکتر محمود رضا مرادی 
     رئیس دانشگاه
 
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید