اخبار

مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل انگار شده اند

مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل انگار شده اند
 
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به سهل انگاری مردم در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد.
 
دکتر مرادی رییس دانشگاه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: بعد از یک وقفه کوتاه مدت که در بحث واکسیناسیون کرونا ایجاد شد، خوشبختانه از هفته گذشته روند تزریق واکسن در استان با اولویت کسانی که دوز اول را دریافت کرده بودند، از سر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: در چند روز گذشته حدود ۲۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده و در حال حاضر ۱۱۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است که امیدواریم در هفته‌های آینده واکسیناسیون کرونا در استان با سرعت بیشتری انجام شود.
 
رییس دانشگاه گفت: در کنار واکسیناسیون باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مدنظر باشد چرا که هنوز درصد بالایی از مردم واکسینه نشده اند و امکان انتقال بیماری وجود دارد.
 
دکتر مرادی عنوان کرد: آنچه که این روز‌ها در سطح جامعه مشاهده می‌شود این است که متاسفانه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت و سهل انگار شده اند.
 
وی بیان داشت:با توجه به اینکه تعداد موارد ابتلا در استان‌های جنوبی و شرقی کشور در حال افزایش است احتمال اینکه در سایر استان‌ها نیز روند بیماری افزایشی شود دور از انتظار نیست، بنابراین ما همچنان در حالت آماده باش هستیم.
 
دکتر مرادی گفت: این روز‌ها شاهد هستیم که مراسم عروسی و عزا پر رنگ‌تر از قبل در حال برگزاریست که این موضوع می‌تواند زمینه ساز ورود به پیک پنجم بیماری باشد، بنابراین همچنان از مردم تقاضا داریم برای حفظ جان خود و اطرافیانشان دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدید رعایت کنند.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
🆔@k_health
 
 
۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید